eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja i odstąpienie od umowy › Re: reklamacja i odstąpienie od umowy
  • Data: 2005-05-11 20:38:42
    Temat: Re: reklamacja i odstąpienie od umowy
    Od: "Dodi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:d5t5si$4rg$1@news.onet.pl...
    > Z art.13 ustawy wynika, że gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie
    > wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających
    > z niezgodności towaru z umową
    > Na jakiej więc podstawie zgłoszenie roszczenia z gwarancji miałoby
    > wykluczać równoległe korzystanie z uprawnień ustawowych? A jeszcze gdy
    > naprawa gwarancyjna się przedłuża...

    A czy nie jest istotne to, w jaki sposób skonstruowany jest dokument
    zgłoszenia reklamacyjnego, który klient podpisuje oddając sprzęt do
    reklamacji? Na dokumencie takim jest z reguły określone (a przynajmniej
    powinno być), z jakich uprawnień klient korzysta i jakie są jego żądania,
    czy też oczekiwania odnośnie sposobu załatwienia reklamacji (chociaż to
    drugie ma akurat najmniejsze znaczenie z punktu widzenia sprzedawcy). Jeśli
    jest tam stwierdzenie, że klient korzysta z uprawnień z tytułu gwarancji i
    klient się pod tym podpisuje, to czy po oddaniu sprzętu do naprawy może ot
    tak sobie w każdej chwili zmienić zdanie? Nie wydaje mi się...
    Pozdrawiam!
    DoDi


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1