  • 11. Data: 2004-07-13 10:40:10
    Temat: Re: reklama.
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:1781.00000a91.40f3b56c@newsgate.onet.pl...
> [...]
    Bo

    > dlatego trwalbym przy podawaniu linkow do konkurencji...

    Tez bym się wahał, czy nie przyczepią się, że "wykorzystujesz ich prace"...
    Jesli już to tylko do głównej strony, albo samego cennika. Bo jak do
    konkretnego przedmiotu z ich opisem, to mogą zarzucić, że właśnie o opis Ci
    chodzi, a nie o cenę...

    3mcie się.

    Ps. To jest tylko i wyłącznie moje zdanie.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 12. Data: 2004-07-13 11:22:31
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > dlatego trwalbym przy podawaniu linkow do konkurencji...

    no nie bałdzo. Klikniesz na link, tu sie okaze ze taniej i tylko dla
    konkurencji
    klienta zdobedziesz :)
    P.

  • 13. Data: 2004-07-13 11:59:16
    Od: m...@p...fm

    >Klikniesz na link, tu sie okaze ze taniej i tylko dla
    > konkurencji klienta zdobedziesz :)

    pod warunkiem, ze konkurencja bedzie miala taniej :))

    wiem , wiem , latwiej napisac niz zrobic, ale interesowalo mnie jak prawo na to
    patrzy...

    marcin