  • 1. Data: 2003-12-03 06:54:13
    Temat: rejestracja firmy - pytanie
    Od: w...@n...spamuj.powernet.pl (Gringo)

    witam.
    mam pytanie odnosnie rejestracji dzialalnosci gospodarczej,
    dokladnie chodzi o to ze jestem juz zatrudniony w firmie
    prywatnej,dodatkowo chcialem otworzyc wlasna dzialalnosc, moze
    orientuje sie ktos czy w zwiazku z moim zatrudnieniem oraz oplatami
    ktore ponosi moj pracodawca (ZUS itp) bede placic mniejszy ZUS za
    wlasna dzialalnosc?? moze ktos rejestrowal w ten sposob firme i
    udzieli mi pomocy nt jakie papiery sa do tego potrzebne???
    z gory dzieki za pomoc.
    pozdrawiam
    Wojtek
    w...@p...pl
    gg:5031318

  • 2. Data: 2003-12-03 07:23:21
    Temat: Re: rejestracja firmy - pytanie
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Gringo" <w...@n...spamuj.powernet.pl> napisał
    w wiadomości news:3fcd87ec.50551949@news.tpi.pl

> [...]
    > wlasna dzialalnosc?? moze ktos rejestrowal w ten sposob firme i
    > udzieli mi pomocy nt jakie papiery sa do tego potrzebne???

    Przyszedłeś po "gotowca" gdyż nawet nie zadałeś
    sobie trudu aby przejrzeć istniejące na ten temat
    wątki. To już było poruszane, m.in. w wątku -
    czy mozna ominac zus ?? - news:3fcd87ec.50551949@news.tpi.pl

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -

  • 3. Data: 2003-12-03 07:27:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał
    w wiadomości news:bqk6hr.36g.1@p.i.k.i

> [...]
    > Przyszedłeś po "gotowca" gdyż nawet nie zadałeś
    > sobie trudu aby przejrzeć istniejące na ten temat
    > wątki. To już było poruszane, m.in. w wątku -

    Nie, Ty nie przyszedłeś po "gotowca", a przyszedłeś
    ponownie molestwać gdyż z nieznanych nikomu
    przyczyn nie zadawoliły Cię tamte odpowiedzi. Tamten
    wątek jest także "Twój" więc po co otwierasz nowy?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zawsze przebaczaj swoim wrogom:

  • 4. Data: 2003-12-03 08:43:51
    Od: w...@n...spamuj.powernet.pl (Gringo)

> [...]
    >przyczyn nie zadawoliły Cię tamte odpowiedzi. Tamten
    >wątek jest także "Twój" więc po co otwierasz nowy?

    Bardzo dziekuje Panu za tak cenne uwagi.
    Nadal prosze o kontakt osobe ktora na tych zasadach rejestrowala swoja
    firme.
    pozdr
    W.
    w...@p...pl

  • 5. Data: 2003-12-03 08:48:13
    Od: "Wojciech K \( NO SPAM \)" <cgi.to konto nie działa@NO.SPAM.interia.pl>

    Gringo w...@n...spamuj.powernet.pl napisał co następuje:

    > Bardzo dziekuje Panu za tak cenne uwagi.
    > Nadal prosze o kontakt osobe ktora na tych zasadach rejestrowala swoja
> [...]

    Najlpiej dla Ciebie będzie jak potuptasz do ZUS US itd itp
    I tam miłe panie powiedzą Ci co masz zrobić krok po kroku
    Pozatym masz jeszcze www.google.com

    --
    Wojciech K
    http://190.pl/ Portal o sieciach: www.190.pl/portal/