  • 1. Data: 2003-12-03 05:57:33
    Temat: Alimenty - odwołanie
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL>

    Jestem kuratorem syna w sprawie o alimenty. Sąd wydał orzeczenie. Chciałbym
    się odwołać od tej decyzji, bo suma jest zbyt wysoka jak na jego
    możliwości. Syn po urodzeniu dziecka nie pracował. Rozpoczął studia lecz
    zrezygnował i wyjechał za granice w poszukiwaniu pracy. Nie jest to takie
    łatwe, jak mu się wydawało.
    Jak napisać odwołanie? Jeśli dobrze zrozumiałem, to w ciągu 7 dni do
    tego samego sądu? Kogo sąd obciąża kosztami odwołania. Czy tego kto wnosi
    odwołanie, czy zawsze pozwanego? Ile wynoszą takie koszty?
    Czy po uprawomocnieniu się orzeczenia sąd prześle mi odpis
    orzeczenia, czy będę musiał złożyć pisemną prośbę?

    --
    Jak to co roku w każdym reżimie, począwszy niemal od prehistorycznych
    czasów demokracji, pobierano próbki psychometryczne wśród abiturientów