  • 1. Data: 2008-09-04 09:49:30
    Temat: reaklamacja + instrukcja ( panasonic 42pv8p)
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    czy jezeli w instrukcji nie ma zapisu " ze telewizor nie mozna laczyc z
    komputerem poprzez hdmi" tzn ze nie mozna ???????

    a jest zapis ze mozna polaczyc przez hdmi za pomoca dvi z urzadzeniami
    kompatybilnymi ale nie ma ich wypisanych to jest to powod dla odrzucenia
    reklamacji poniewaz polaczylem zalozmy z grafika gf 8600gts???

  • 2. Data: 2008-09-04 09:51:13
    Temat: Re: reaklamacja + instrukcja ( panasonic 42pv8p)
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    bartek pisze:
> [...]
    > kompatybilnymi ale nie ma ich wypisanych to jest to powod dla odrzucenia
    > reklamacji poniewaz polaczylem zalozmy z grafika gf 8600gts???

    Już chyba pytałeś o to...

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 3. Data: 2008-09-04 10:13:55
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już chyba pytałeś o to...
    >

    > pozdrawiam.
    > PlaMa

    nie pytalem......

    o to na pewno nie

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-09-04 12:13:22
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > czy jezeli w instrukcji nie ma zapisu " ze telewizor nie mozna laczyc z
    > komputerem poprzez hdmi" tzn ze nie mozna ???????

    A czy jest napisane, że nie można w niego walić kilofem pod kątem 45 stopni?
    Ale może PlaMa coś będzie wiedział...

    D.

  • 5. Data: 2008-09-04 12:33:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Daniel pisze:

    > A czy jest napisane, że nie można w niego walić kilofem pod kątem 45 stopni?

    Ale to ekran LCD, Zazwyczaj monitory od telewizorów tego rodzaju różnią
    się wyłącznie wbudowanym tunerem. hdmi (i DVI) mają swoje specyfikacje i
    IMO można swobodnie parować wszelkie urządzenia posiadające to gniazdo.
    Bo idąc dalej w tym kierunku to nie mógłbyś podłączyć X-BOXa który
    posiada hdmi i wymaga TV ale jest praktycznie PCtem.

    > Ale może PlaMa coś będzie wiedział...

    hmm? :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2008-09-04 13:00:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bartek napisał(a):
    > witam
    > czy jezeli w instrukcji nie ma zapisu " ze telewizor nie mozna laczyc z
    > komputerem poprzez hdmi" tzn ze nie mozna ???????

    Na potrzeby zrozumienia Twojego problemu, zajrzalem na strone
    Panasonica, i sciagnalem sobie instrukcje do podobnego modelu (bo do
    42pv8p nie ma): http://www.panasonic.pl/instrukcje/TH-50_42_37PV70.z
    ip

    Przeczytałem co tam napisano i widzę, że to nie takie proste ;)

    hint1: "Urządzenia kompatybilne z HDMI (*1), posiadające gniazdo
    wyjściowe HDMI lub DVI, takie jak dekoder telewizji satelitarnej lub
    odtwarzacz DVD, można podłączyć do gniazda HDMI przy pomocy zgodnego z
    HDMI (pełnożyłowego) kabla.
    (*1): Znak firmowy HDMI jest pokazany na urządzeniach zgodnych z HDMI."

    hint2: "Gniazdo wejściowe HDMI może być używane tylko dla następujących
    sygnałów obrazu: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i i 1080p. Dopasuj
    ustawienie wyprowadzania w urządzeniu cyfrowym. "

    hint3: "Jeżeli urządzenie zewnętrzne posiada tylko złącze wyjściowe DVI,
    podłącz złącze HDMI1 poprzez DVI do adaptera kabla HDMI (*2).
    (*2): W urządzeniach zgodnych z HDMI wyświetlany jest znak fi rmowy
    HDMI."

    I to jest ciekawe: "Te złącza HDMI są kompatybilne z ochroną praw
    autorskich HDCP (High-Bandwidth Digital Content Protection . ochrona
    szerokopasmowej zawartości cyfrowej)." vide:
    http://telewizor.eu/hdcp.html

    hint4: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1084070.html

    hint5: http://hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=28941&high
    light=panasonic+hdmi+komputer

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 7. Data: 2008-09-04 13:33:43
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

> [...]
    > autorskich HDCP (High-Bandwidth Digital Content Protection . ochrona
    > szerokopasmowej zawartości cyfrowej)." vide:

    wlasnie mi odpowiedzieli znowu :

    Szanowny Panie,

    " W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej odbytej z Panem w dniu
    dzisiejszym potwierdzam przekazane Panu informacje. Jeżeli nadal ma Pan
    jakiekolwiek wątpliwości proszę skontaktować się z producentem sprzętu,
    który do produktu firmy Panasonic chce Pan podłączyć. Tak jak przekazałem
    Panu w czasie rozmowy do produktów wyposażonych w wejście HDMI można ze 100%
    pewnością podłączać inne produkty firmy Panasonic posiadające taką
    możliwość. Informuję Pana ponownie, że firma Panasonic Polska Sp. z o.o. NIE
    BIERZE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRODUKTY INNYCH PRODUCENTÓW I ICH KOMPATYBILNE
    DZIAŁANIE Z PRODUKTAMI FIRMY PANASONIC POLSKA."

    wogole jest sens sie z nimi klocic ?

  • 8. Data: 2008-09-04 18:20:30
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    bartek pisze:

    > wogole jest sens sie z nimi klocic ?

    Na pl.misc.elektronika dostałeś odpowiedź, że w instrukcji jest napisane
    wprost "Podlaczanie komputera osobistego za pomoaca pelnozywlowego
    kabla HDMI nie jest przewidziane".

    --
    Filip.

  • 9. Data: 2008-09-04 19:19:31
    Od: Michał Trych <gg2200099@tel_501-533-390.pl>

    napisalem Ci na innej grupie....
    ZMIEN SERWIS....
    Albo zadzwon do Panasonica Polska i sie zapytaj co oni na to.
    Pozdrawiam
    Michał Trych