  • 91. Data: 2010-05-21 11:04:23
    Temat: Re: punkty karne dla pasazera
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-21 11:36, Icek pisze:
    > wszystko rozbija sie o to, ze wprowadza sie rozwiazania, ktore zmuszaja
    > obywatela do konkretnego dzialania. Niestety nie widac pozytywnych skutkow.

    Widać....

    > Powinno sie badac czy jak wprowadzilismy obowiazkowa jazde na swiatlach czy
    > jest z tego jakikolwiek pozytywny efekt

    Jest.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 92. Data: 2010-05-21 11:07:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-21 08:51, niebieski pisze:

    > Lotem przez okno???

    Ano.

    http://www.youtube.com/watch?v=fclQ4zsEcEo

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 93. Data: 2010-05-21 11:12:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ano.
    > http://www.youtube.com/watch?v=fclQ4zsEcEo

    Tamto jakaś uszkodzona wersja jest. Tu masz dwie inne:

    http://www.youtube.com/watch?v=AT5e44lty88

    http://www.youtube.com/watch?v=ylqWRG4BYBM&NR=1

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 94. Data: 2010-05-21 11:23:29
    Od: niebieski <t...@n...pl>

    Michał Gut wrote:

    > wiesz, czasami zdarza sie dachowanie i takie latajace niezapiete zwloki
    > moga bez problemu zlamac kark osobie w ktora akurat uderza.
    > wieksza wyobraznia ci potrzebna. wypadek to nie tylko strzał w drzewo lub
    > czołówka. czasami dachujesz czasami dostajesz w bok a czasami w tyl....
    >
    > pasy wprowadzaja pewne zagrozenia ale sa one kompensowane z nawiazka w
    > postaci mniejszych obrazen.
    > uwazam natomiast ze obowiazkowym wyposazeniem samochodu powinien byc noz
    > do pasow.
    O kurcze! już nigdy nie będę przechodził przez jezdnię! Moje zwłoki mogą
    zabić kierowcę samochodu.
    --
    Niebieski

  • 95. Data: 2010-05-21 12:01:50
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Widać....

    tak ?

    > Jest.

    jakis konkret? Bo ja widze tylko miliony ton ropy wyswiecone w dzien i nic
    nie dajace.

    Icek

  • 96. Data: 2010-05-21 12:09:50
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Icek pisze:
> [...]
    > czy
    >
    > jakis konkret? Bo ja widze tylko miliony ton ropy wyswiecone w dzien i nic

    Wprost przeciwnie. Nie chce mi się guglać. Po wprowadzeniu obowiązku
    jazdy na światłach przez cały dzień i cały rok - wypadkowość nie
    zmniejszyła się ani trochę.
    Producenci paliwa/żarówek dali w łapę, to się przepis wprowadziło.
    Czy Wy doprawdy sądzicie, że jakiekolwiek "prawo" w tym kraju ma inną
    genezę?

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.

  • 97. Data: 2010-05-21 12:11:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 19 May 2010 12:21:34 +0200, Pyrtek napisał(a):

    > Publiczna kasa to kretyństwo. Wystarczy zlikwidować publiczną "służbę"
    > zdrowia, a większość problemów zniknie.

    To spójrz w stronę, przez wielu ukochanych - USA i ich system służby
    zdrowia :))
    Sądzisz że dlaczego prezio USA dostał w tamtym roku Nobla? :)))
    By mieć "siłę przebicia" i podpisania ustawy o zmianie w służbie zdrowia.
    A teraz weż i zerknij na tak krytykowanego Fidela C. i jego kraj z ich
    służba zdrowia :))))
    I gdzie tu kurwa jest według ciebie "lepiej"?

  • 98. Data: 2010-05-21 12:16:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 20 May 2010 11:28:15 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > mowimy o zdrowotnych - wiec co sie stanie z taka glupia osoba ktora sie nie
    > ubezpieczy?

    A potrafisz jełopie wskazać kto się nie ubezpieczy w przypadku
    OBOWIĄZKOWEGO ubezpieczenia (zdrowotnego, o którym piszesz)?
    Jako pracownik, nie masz wpływu - składki potrąca pracodawca i chuja z tym
    możesz zrobić.
    Z kolei jako przedsiębiorca - jeżeli prowadzisz DG - musisz odprowadzić te
    składki. Jeżeli nie zapłacisz ich teraz, na pewno w przyszłości -
    odpowiednio powiększone :)

    > Straci zycie lub trwale zdrowie a oznacza to strate nie dla niej
    > samej tylko dla panstwa. Wlozylismy my podatnicy jako panstwo w
    > wyksztalcenie tego idioty ciezkie pieniadze

    Przecież ten "on" też się na to składał. Jeżeli nie on - to jego rodzice.
    Coś ci się pozajączkowało facet :)

    > obowiazkowe ubezpieczenia imo sa niezbedne do zapanowania nad glabami

    Jesteś właśnie okazem kompletnego debila, który innych traktuje jak ...
    niemowlaków którym trzeba wszystko podstawić pod nos i za których chciałbyś
    podejmować decyzje. Traktujesz ludzi a sam jesteś popaprańcem który
    potrzebuje opieki medycznej w trybie natychmiastowym.

  • 99. Data: 2010-05-21 12:22:47
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 19 May 2010 20:40:17 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Ubezpieczenie nie pokryje strat społecznych w postaci zabitego

    Masz rację. Bo to będzie czysty zysk. Płacił składki przez 10/20/40 lat - a
    nie będą mu wypłacane świadczenia ... kasa zostaje w .. kasie :)))

  • 100. Data: 2010-05-21 12:24:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    Producenci paliwa/żarówek dali w łapę, to się przepis wprowadziło.
    Czy Wy doprawdy sądzicie, że jakiekolwiek "prawo" w tym kraju ma inną

    no mi sie wlasnie tez tak wydawalo. Niby to niewielkie obciazenie, niby
    tylko o pare procent wzrasta spozycie paliwa ale w skali kraju to sa
    kolosalne wartosci

    Icek

    PS Jezeli jest inaczej to prosze link do konkretu ;)