  • 11. Data: 2002-02-06 16:50:58
    Temat: Re: psie kupki
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Nie na temat: na podwórkach niech biegają luzem psy jak dinozaury i walą
    >kupy wielkości ruskiego telewizora (i gryzą przechodzących).
    (..)
    Problem jest wielowymiarowy i rozważamy sobie tutaj również
    aspekt higieniczny.
    Dlaczego uważasz, że wiejskie dzieci mają być pozbawione prawa
    do higienicznego dzieciństwa? Czyżby według Ciebie były gorsze?
    Takiej sytuacji nie należy tolerować.
    Niewykluczone, że nie jest to przypadkowe przeoczenie ustawodawcy
    lecz kolejna sprawka partii chłopskich blokujących wszelkimi
    sposobami przemiany cywilizacyjne na wsi.

    pozdr. PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 12. Data: 2002-02-06 17:04:35
    Od: "ewaem" <e...@i...pl>

    Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
    wiadomości news:3c61462e@news.vogel.pl...

    > A tak na marginesie to panstwo powinno chyba wprowadzic podatek dodatkowy
    na
    > wlascicieli tych zwierzakow od sztuki .. i za te kase wynajac
    sprzatajacego
    O ile zdazylam zauwazyc - istnieje juz cos takiego jak podatek od posiadania
    psa. I w Łodzi jest on dosyć skutecznie egzekwowany. W tamtym roku bylo to
    cos ponad 30 zł. W tym roku - jeszcze nie wiem, ile - ale z pewnoscia bedzie
    wyzszy

    Pozdrawiam
    ewa

    Sztuczna inteligencja jest lepsza od naturalnej głupoty
    e...@i...pl

  • 13. Data: 2002-02-06 17:50:25
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    S?awomir Szysz?o wrote:

    > Dnia Wed, 6 Feb 2002 14:22:21 +0100, "Agata" <m...@t...pl> wklepa?(-a):

    > A tak BTW, to jak puszczas sobie pieska luzem, to nie zdziw si? jak pewnego dnia
    > zap?acisz za to mandacik. Albo piesek nie wróci do domu, bo go Stra? Miejska
    > zabierze.

    To jest kwestia ogolnej kultury spoleczenstwa. Podobne zjawiska
    spotykamy nagminnie w roznych sytuacjach - wyrzucanie pustych
    plastikowych opakowan przez okna eleganckich samochodow, maszerowanie
    "na skroty" przez trawnik zupelnie nobliwie wygladajacych osob i temu
    podobne. Wszystko na zasadzie - smieci za drzwi, a drzwi zamykamy.
    Wszyscy chcemy, aby wokol nas bylo czysto tylko jakos nie potrafimy
    zaczac od siebie tej naprawy. No a ktos probujacy zmienic panujace
    "obyczaje" traktowany jest jak dinozaur.
    ---------------
    Graszka

  • 14. Data: 2002-02-06 18:14:33
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    OK - przyznaję się, że chciałem sprawdzić reakcję na mój
    nieco prowokacyjny pościk :)
    Poruszyła mnie zwłaszcza wizja dzieci w piaskownicy i byłem
    ciekaw czy w związku z tym wyleją się na mnie jakieś pomyje :)
    BTW - psa nie mam i cała sprawa szczerze mówiąc niezbyt
    mnie obchodzi.

    A tak zupełnie na poważnie - pod jakim pretekstem nałożono
    dodatkowy podatek na właścicieli psów?

  • 15. Data: 2002-02-06 18:42:39
    Od: "Agata" <m...@t...pl>

    ...dobrze, ale czy właściciel psa jest zobowiązany sprzątać po psie?
    Interesuje mnie to ze strony prawnej.
    Dziękuję
    Agata

  • 16. Data: 2002-02-06 19:07:00
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 06 Feb 2002 18:50:25 +0100, Graszka <g...@w...pl> wklepał(-a):

    >Wszyscy chcemy, aby wokol nas bylo czysto tylko jakos nie potrafimy
    >zaczac od siebie tej naprawy. No a ktos probujacy zmienic panujace
    >"obyczaje" traktowany jest jak dinozaur.

    Chodziło mi o to, że pies powinien być na smyczy i w kagańcu. Nie raz spotkałem
    się z taką sytuacją, że pies puszczony wolno atakował człowieka. A co dopiero,
    gdy zaatakuje małe dziecko...

    Karate Klub NATAN http://www.karate.iq.pl/

  • 17. Data: 2002-02-07 01:24:24
    Od: c...@m...com (Leszek Niedziela)

    On Wednesday, February 6, 2002, at 05:50 , ppinq wrote:

> [...]
    > Dlaczego uważasz, że wiejskie dzieci mają być pozbawione prawa
    > do higienicznego dzieciństwa? Czyżby według Ciebie były gorsze?

    Chodzimi o prostszą rzecz: podwórko jest terenem prywatnym i tam pewne
    rzeczy są dopuszczalne, takie które są absolutnie nie do przyjęcia na
    terenach publicznych. I już.

    pozdrawiam
    Leszek Nie

  • 18. Data: 2002-02-07 10:59:22
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > psa. I w Łodzi jest on dosyć skutecznie egzekwowany. W tamtym roku bylo to
    > cos ponad 30 zł. W tym roku - jeszcze nie wiem, ile - ale z pewnoscia

    Ale co z tego podatku skoro nie ma nikogo kto by te kupki sprzatal za te
    kase ... powinno sie o 100 zl podniesc i zatrudnic kogos kto by te kupki
    sprzatal .. problem by zniknal ...

    AJA

  • 19. Data: 2002-02-07 11:03:00
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > lecz kolejna sprawka partii chłopskich blokujących wszelkimi
    > sposobami przemiany cywilizacyjne na wsi.

    No prosze a wychowywales sie na wsi .. bo ja tak i nei idzie o to ze dzieci
    bawia sie wsrod tych kurek czy kaczek .. idzie o to ze dlaczego mam idac
    ulica deptac po odchodach czworonogow .. czy wlasciciele nei moga po nich
    posprzatac ... a kolo domu .. to wolnoc Tomku w swoim domq ..
    A na marginesie u nas na wsi kury byly osobno zamykane i podworko bylo bez
    odchodw a piesek byl na lancuchu przy budzie tam gdzie jego miejsce .. a
    wieczor i noc byla jego luzem ganial gdzie chcal po obejsciu ... a co ma
    taki piesek w bloku .. dwa wyjscia na dzien a poza tym to lezy i nic nie
    robi ... jak tak mozna pieska meczyc ... ci co walcza o ich prawa sami
    zameczaja zwierzaki ..

    AJA

  • 20. Data: 2002-02-07 11:10:05
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Miejska

> [...]
    > plastikowych opakowan przez okna eleganckich samochodow, maszerowanie
    > "na skroty" przez trawnik zupelnie nobliwie

    A skoro Pan/Pani taki madry to powie mi po co jest wobec tego ten trawniczek
    w miastach nei po to zeby sobie na nim usiac czy przejsc przez neigo dla
    przyjemnosci .. skoro nie mozna po laczce .. bo maisto to nei wiec :))

    A tak na marginesie to trawniki nie sa po to coby tylko na nie spogladac ...
    a jezeli tak nei ejst to powinno sie je zagrodzic i siatke z gory nalozyc
    coby i ptaki nei niszczyly ich ... no i oslonic przed sneigiem i wiatrem
    coby nie wyrzadzily szkod ..

    Buehehe .. sam sie dziwie jak ludzie moga byc takk glupi .. stawiaja
    trawniki ponad zycie ludzkie .. widze kogos co wypowiada sie ze dla pieska
    by poswiecil zycie ... to po co taki zyje .. po to coby pieska trzymac ...
    ludzie otrzasnijcie sie .. nei widzicie biedy obok siebie nei widzicie tych
    co prosza o krmke chleba .. ludzie gloduja umeiraja z zimna .. a tym czasem
    taki jeden z drugim kupi dla swojego pupila lesze rzeczy niz sam je ...
    wstyd wstyd wstyd ...

    U mojej babci piesek zje resztki z obiadku czy tez namoczony chlebek (ktory
    wysechl ) i polany smalczykiem .. i tez zyje .. i merda ogonkiem jak glupi
    .. mozna by tak pisac i pokazywac ludzka glupote .. ale wymknall mi sie
    temat z pod kontroli ..

    Jedno pewne WSTYD ... koniec

    AJA