  • 21. Data: 2003-12-03 19:29:30
    Temat: Re: przyszedl czas na Zabrze...
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    b...@g...pl napisał/a:
    > panstwu milicyjnemu mowimy NIE ! hujom z SLD precz !

    Dziecko... spamujesz!
    Wyjdź stąd czym prędzej i nie wracaj, proszę...

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.

  • 22. Data: 2003-12-03 20:40:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dla zainteresowanych : http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1807670.html

    Przeczytałeś ze zrozumieniem?

    > panstwu milicyjnemu mowimy NIE ! hujom z SLD precz !

    Głupiś jak kilo gwoździ.

    Leszek

  • 23. Data: 2003-12-03 21:28:12
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel " " <b...@g...pl> ihn
    news:bqlcqh$lac$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > hujom z SLD precz !

    1. 62.233.185.114, nie rób błędów.
    2. Akurat hasło ch... precz to propagował poseł SLD.

    MSPANC ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 24. Data: 2003-12-04 11:46:23
    Temat: Re: NALOTY POLICJI NA MIESZKANIA NA SLASKU !
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-12-02 20:13 gumisie_i_tak_powroca napisał(a):

    >przeciez wiadome jest ze ci ktorzy sprawdzaja i nachodza w domach uzywaja
    >pirackich kopii programow, sluchaja pirackich plyt muzycznych a dzieci ich
    >ogladaja pirackie DiVx'y i sluchaja pirackie mp3...

    A skąd to wiadomo?

    >czy to aby nie koniec wolnosci internetu ? to co sie dzieje przypomina mi
    >lapanki gestapo w warszawskim getcie w czasie 2 wojny.

    Zastanów się, co piszesz. I nie porównuj wyroku śmierci za pochodzenie z
    karą finansową za kradzież.

    >czy wszystko tutaj odbylo sie zgodnie z prawem ? czy tpsa moze SPRZEDAC
    >wszystkich tej sprzedajnej polskiej policji ? i to jest panstwo prawa ??

    Może. I chwała Bogu i ustawodawcy.
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    Ceterum censeo Carthaginem esse delendam! (Cato)

  • 25. Data: 2003-12-05 03:19:46
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gumisie_i_tak_powroca" <b...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bqio96$3ge$1@inews.gazeta.pl...
    > ten wielki skandal rozpaczal sie kilka dni temu, zmasowane naloty slaskiej

    Tak, masz rację to skandal.

    > policja na prywatne mieszkania stal sie faktem ! Dziwnym trafem w rece
    > policji trafily informacje o posiadaczach PC'tow po tym jak TPSA
    "sprzedala"

    U Was na Śląsku to pikuś. U nas Bydgoszczy na jedno z dużych osiedli
    wjechały policyjne suki, wyspali się z nich mundurowi z kałachami i otoczyli
    kilkadziesiąt bloków!Na całe 20 godzin. Wychodzić mogły tylko osoby powyżej
    70 roku życia i dzieci poniżej 7. W tym czsasie trzepali mieszkanie po
    mieszkaniu.Wiem to od kolegi, który wyszedł na klatkę, gdy gliny zaczeły
    oglądać mieszkanie jego sąsiadów. Jakiś sierżant spojarzał na spis, później
    na kolegę i powiedział do swoich: Tego pana nie trzepiemy. On ma
    Linkuksa.Skandal.Wiedzą wszystko!

    [...]
    > pytanie czy to jest LEGALNE dzialanie ??? czy policja moze sobie w tak

    Tak. W tym kraju wszyscy są podejrzani. Nie mogą udowodnić łapownictwa i
    zwykłego złodziejstwa to będą sadzali za piractwo.Na Żuławach już są
    budowane obozy dla piratów i spamerów.

    [...]
    > pirackich kopii programow, sluchaja pirackich plyt muzycznych a dzieci ich
    > ogladaja pirackie DiVx'y i sluchaja pirackie mp3...

    Już nie.Ich oprogramowanie będzie zalegalizowane w zależności od wyników ich
    pracy.

    > czy to aby nie koniec wolnosci internetu ? to co sie dzieje przypomina mi
    > lapanki gestapo w warszawskim getcie w czasie 2 wojny.

    G..no wiesz o wojnie.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 26. Data: 2003-12-05 10:33:47
    Od: <m...@b...net>

    "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    później
    > na kolegę i powiedział do swoich: Tego pana nie trzepiemy. On ma

    U Was w Bydgoszczy to pikus. Unas w Dolach Gurnych, to jak wjechali na
    osiedle i otoczyli i wysypali to normalnie o nic nie pytali tylko odrazu
    zaczeli oszczal z mozdziezy, z tankow a potem granaty do pywnycy, a do tych
    po 70 roku zycia to szczegolnie szczelali, tak szczelali :( bo im sie
    p....lo, rze lamia prawo autorskie te stare dziadki po 70, tak kzyczeli do
    nich: dziadek, lamiesz prawo - i bach z kalaha, muwie Ci, masakra, jak na
    kasecie. Jarzem tyle co uszedl z rzyciem, z rzycia znaczy, kanalami,
    piwnicami, tylko z jednym twardzielem rzem uszedl, monitor rzem zostawil,
    widelo zostawil, matke zostawil, ale twardziela mi nie odebraly te komuchy
    j...
    Precz z komonom i bilem gejsem!

    marek

  • 27. Data: 2003-12-05 15:27:10
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > panstwu milicyjnemu mowimy NIE ! hujom z SLD precz !

    Jeśli już te chuje tak uściśliłeś .... to mam prośbę .... a jakim chujom ty
    nie mówisz precz ?????
    Bo z twojego postu wnioskuję, że jakieś chuje mają u ciebie przyzwolenie
    .... sld-owskie tylko niee
    A czy chuj ogiera taaaak???? Jeśli tak ... to życzę również kawałek szkła do
    tego .... będzie przyjemniej, uwierz mi ... to wiem z opowiadań ludzi
    podobnych tobie.
    Kurde a tak swoją drogą to jeśli jakiemuś chujowi ogiera nie mówisz nie ...
    to masz straszną duuuupe

    wrrrrr

    fart

    i nie pisz co znaczy mój nick .... ja wiem .. ty nieee