  • 1. Data: 2003-12-02 17:47:33
    Temat: Moze ktos przeslac rozporzadzenie prezydenta chyba z 1928 dot. postępowania administracyjnego???
    Od: "luka_wawa" <l...@p...onet.pl>

    ew.linka gdzie to znalezc

    Dzieki

  • 2. Data: 2003-12-02 19:43:04
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "luka_wawa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bqij4l$d4k$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ew.linka gdzie to znalezc
    >
    > Dzieki

    Dz.U.28.38.365 rozp. z mocą ustawy

    Autor: Prezydent

    Tytuł: Postępowanie karno-administracyjne.

    Data aktu: 1928.03.22

    Data ogłoszenia: 1928.03.26

    Wejście w życie: 1928.05.29

    Utrata mocy: uchylenie z dniem: 1972.01.01

    Tylko tyle mam.

    mec. Michał
    www.prawo.hg.pl

    ----------------------------

  • 3. Data: 2003-12-02 20:45:50
    Od: "luka_wawa" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "luka_wawa" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dz.U.28.38.365 rozp. z mocą ustawy
    >

    > Autor: Prezydent
    >
    > Tytuł: Postępowanie karno-administracyjne.
    >

    > Data aktu: 1928.03.22
    >
    > Data ogłoszenia: 1928.03.26
    >
    > Wejście w życie: 1928.05.29
    >
    > Utrata mocy: uchylenie z dniem: 1972.01.01
    >

    > Tylko tyle mam.
    >
    > Pozdrawiam
    > ----------------------------
    > mec. Michał
    > www.prawo.hg.pl
    >
    > ----------------------------

    to juz znalazlem wiecej:) Dz.U. 1928 nr 36poz.341 Rozporzadznie Prezydenta z
    dnia 22.03.1928 i postępowaniu admnistracyjnym.Niestety na stronie Sejmu
    (SKANDAL) brak jest tego, w lexie polonice,lexie legalisie tez nie ma a
    zaraz zainstaluje lexa omega i jak tez nie bedzie to sie lekko zirytuje:)A
    co najgorsze dziwi mnie to ze nigdzie tego w necie nie moge wyszukac:(

  • 4. Data: 2003-12-03 15:21:39
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik luka_wawa napisał:

    > to juz znalazlem wiecej:) Dz.U. 1928 nr 36poz.341 Rozporzadznie Prezydenta z
    > dnia 22.03.1928 i postępowaniu admnistracyjnym.Niestety na stronie Sejmu

    a próbowałeś w bibliotece ?

  • 5. Data: 2003-12-03 21:28:15
    Od: "luka_wawa" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <s...@s...friends.id.pl> napisał w wiadomości

    Prezydenta z

    > a próbowałeś w bibliotece ?

    Znalazlem juz w Lex Omega, cale szczescie bo w czytelnie WPiA jest tylko
    Dz.U ktorego nie chca dac do xero:((