  • 1. Data: 2003-12-02 17:12:19
    Temat: emerytura
    Od: "piort" <p...@p...pl>

    W przyszłym roku, po 47-miu latach pracy, osiągnę wymagany wiek i mam
    przejść na emeryturę. Przepracowałem nieco ponad 4 lata za granicą
    delegowany przez Polservice, do prywatnej firmy przeszedłem w 1990 roku, gdy
    państwowa chyliła się ku upadkowi. Moja kadrowa przedstawiła mi nieciekawą
    perspektywę finansową, emerytura wynosiła by około połowy zarobków z
    ostatnich dziesięciu lat pracy. Nie mam głowy do tych wszystkich przepisów,
    ale czy są spece od emerytur, tak jak od podatków, którzy potrafią je
    korzystnie dla pracownika zinterpretować i wyegzekwować z ZUS-u. Gdyby ktoś
    mógł to proszę na priva. Piotr.