  • 11. Data: 2003-12-02 20:42:25
    Temat: Re: NALOTY POLICJI NA MIESZKANIA NA SLASKU !
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Artur Drzewiecki wrote:

    > słyszała...:-)))

    wydawalo jej sie, jak Y mowil, ze ...:D

  • 12. Data: 2003-12-02 21:40:14
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Marcin Wrzech <a...@a...pl> napisał(a):

    > Artur Drzewiecki wrote:
    >
    > > słyszała...:-)))
    >
    > wydawalo jej sie, jak Y mowil, ze ...:D

    widze ze kozakow zgrywacie i niedowierzacie... coz zadzwoncie sobie sami do
    firmy els@t i sami zapytajcie... ( www.elsat.pl )

    albo sobie przeczyajcie to : http://hacking.pl/news.php?id=2982

    i co dalej wam jest do smiechu cwaniaczki ? :P

  • 13. Data: 2003-12-02 21:45:50
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    b...@N...gazeta.pl napisał/a:
    > i co dalej wam jest do smiechu cwaniaczki ? :P

    yhy.

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.

  • 14. Data: 2003-12-02 22:08:57
    Od: Santee <k...@c...pl>

    in article bqj0ru$8la$...@i...gazeta.pl, b...@N...gazeta.pl at
    b...@N...gazeta.pl wrote on 12/2/03 22:40:

> [...]
    >
    > albo sobie przeczyajcie to : http://hacking.pl/news.php?id=2982
    >
    > i co dalej wam jest do smiechu cwaniaczki ? :P

    Oj ludzie no;)
    Wyraznie przeciez napisali, ze nastapiło doniesienie o popelnieniu
    przestepstwa, tj ze w sieci tej firmy rozpowszechniane jest nielegalne
    oprogramowanie.
    Wzieli liste klientów ( bo skad niby maja wiedziec kto je rozpowszechnia jak
    nie sprawdza?:) i przeszli sie po ludziach. Przeciez jasno nie chodzilo im
    kto ma mp3 i sobie ich slucha, tylko kto rozpowszechnia powiela itd te
    programy.
    Takie kontrole sa przeprowadzane na podstawie doniesien od dawna i nie ma co
    szerzyc dzikiej paniki. Sprawdzili FIRME - sposob swiadczenia przez nia
    usług i juz.
    A tu sie zaraz ogólnopolski boom na piractwo zrobi.
    Najlepiej nie miec piratow i juz;)

    A do domu prywatnej osoby z powietrza i tak nie moga przyjsc.
    Przyszli do FIRMY swiadczacej usluge i poprosili o liste klientów bo wsrod
    nich byli piraci. Cala sprawa a watkow jak mrowkow;))))

    Kinga

  • 15. Data: 2003-12-02 22:35:18
    Od: "sphinx" <s...@p...onet.pl>

    > i co dalej wam jest do smiechu cwaniaczki ? :P

    W Katowicach nie ma zadnych nalotow, jest tylko ZBIOROWA PSYCHOZA .... osob
    ktore nie znaja konkretnych przepisow prawa (wiekszosc ludzii) i nie wiedza co
    jest dozwolone a co nie ....
    W Rudzie Slaskiej rzeczywiscie byla akcja policji ale wymierzona przeciwko
    piratom rozpowszechniajacym oprogramowanie .... a poniewaz korzystali z
    internetu poprzez firme elsat, to jakos policja musiala do nich dotrzec.

    Zreszta juz mi sie nie chce pisac :
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
    oc.prawo&aid=27886598

    Tak w ogole to proponuje EOT (chyba dobrze to napisalem.... ?, bo nie znam sie
    za bardzo;)

    A mowiac serio, to wiecie co moja znajoma dzisiaj slyszala w miesnym... ??
    podono u siostry jednej babki z 12 byli ....
    ;)

  • 16. Data: 2003-12-02 22:49:58
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Użytkownik wrote:

    [...]

    tee, bezimienny, to juz sie nudne robi, poza tym zachowujecie sie (Ci
    piracacy :D) jak by co najmniej swiat sie im na glowe zawalil; zyjesz z
    piractwa, ze sie tak przejmujesz? ja mam kilka programow pirackich do
    testowania, ale jakos nie wpadam w panike

  • 17. Data: 2003-12-03 02:01:04
    Od: "str" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > albo sobie przeczyajcie to : http://hacking.pl/news.php?id=2982
    >
    > i co dalej wam jest do smiechu cwaniaczki ? :P

    dodam do tego coś bardziej OFICJALNEGO !!!
    http://www.katowice.kwp.gov.pl/aktualnosci1.htm

  • 18. Data: 2003-12-03 08:02:16
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    str wrote:

    > dodam do tego coś bardziej OFICJALNEGO !!!
    > http://www.katowice.kwp.gov.pl/aktualnosci1.htm

    przestan, no chyba, ze Ci idzie o konkurs na maskotke :D, w przeciwnym
    razie zawiesc wszystkie CDROM'y na dzialke

  • 19. Data: 2003-12-03 19:16:33
    Temat: przyszedl czas na Zabrze...
    Od: " " <b...@g...pl>

    sphinx <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > A mowiac serio, to wiecie co moja znajoma dzisiaj slyszala w miesnym... ??
    > podono u siostry jednej babki z 12 byli ....

    ciekawe czy ci bedzie teraz do smiechu jak ci powiem ze wlasnie dzisiaj
    rozpoczela sie "łapanka" z Zabrzu Biskupicach...

    Ci ktorzy sa tym zainteresowani przyjma to do siebie i odpowiednio zareaguja,
    ty zas stoj w tem swoim miesnym i klachaj dalej z babciami o dupie i maryni a
    obudzisz sie z reka w nocniku...
    ale przynajmniej bedziesz mogl powspominac jak to na pl.soc.prawo sobie
    pokozaczyles z innych sie nasmiewales etc.

    dla zainteresowanych : http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1807670.html

    mam nadzieje ze ci ktorzy pracuja dla policji i robia tutaj zamet jakoby to
    byla lipa zamknijcie sie wkoncu i nie blaznijcie sie, wasza akcja to fakt a
    to ze ją zdupiliscie bo macie sprzedawczykow we wlasnych szeregach to juz
    wasz problem a nie temat na liste.

    panstwu milicyjnemu mowimy NIE ! hujom z SLD precz !

  • 20. Data: 2003-12-03 19:28:52
    Temat: Re: przyszedl czas na Zabrze...
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    [...]

    ?

    > panstwu milicyjnemu mowimy NIE ! hujom z SLD precz !

    to chyba na *.polityka.* glupku

    http://info.onet.pl/837082,18,item.html