  • 1. Data: 2003-12-02 19:13:42
    Temat: NALOTY POLICJI NA MIESZKANIA NA SLASKU !
    Od: "gumisie_i_tak_powroca" <b...@W...gazeta.pl>

    ten wielki skandal rozpaczal sie kilka dni temu, zmasowane naloty slaskiej
    policja na prywatne mieszkania stal sie faktem ! Dziwnym trafem w rece
    policji trafily informacje o posiadaczach PC'tow po tym jak TPSA "sprzedala"
    informacje o tym kto kiedy i z jakiego numeru laczyl sie z internetem. Na tej
    podstawie zrobili sobie baze danych i trzepia po kolei WSZYSTKIE mieszkania a
    co gorsza posiadaja imienne nakazy rewizji ! i tak po kolei dzielnica po
    dzielnicy, najwieksze slaskie miasta, sieci osiedlowe itp.

    pytanie czy to jest LEGALNE dzialanie ??? czy policja moze sobie w tak
    perfidny sposob ( nie mowiac juz o kur...ej TPsie ktora sprzedala swych
    uzytkownikow ) nachodzic prywane domy z imiennymi nakazami rewizji ?
    przeciez wiadome jest ze ci ktorzy sprawdzaja i nachodza w domach uzywaja
    pirackich kopii programow, sluchaja pirackich plyt muzycznych a dzieci ich
    ogladaja pirackie DiVx'y i sluchaja pirackie mp3...

    czy to aby nie koniec wolnosci internetu ? to co sie dzieje przypomina mi
    lapanki gestapo w warszawskim getcie w czasie 2 wojny.

    czy wszystko tutaj odbylo sie zgodnie z prawem ? czy tpsa moze SPRZEDAC
    wszystkich tej sprzedajnej polskiej policji ? i to jest panstwo prawa ??

  • 2. Data: 2003-12-02 19:15:10
    Temat: Re: NALOTY POLICJI NA MIESZKANIA NA SLASKU !
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@W...gazeta.pl news:bqio96$3ge$1@inews.gazeta.pl

    > i to jest panstwo prawa ??

    Jezeli nie masz na komputerze niczego co by lamalo *prawo* to na pewno nie
    masz sie czego obawiac.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-12-02 19:23:28
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Zastanawiam się, ile w tym prawdy, a ile ploty rozsiewanej przez
    sprzedawców oprogramowania, którzy chcą zarobić.*

    * "Naloty" zaczęły się od woj. lubuskiego, teraz woj. śląskie.
    Z tego, co czytałem tu i ówdzie, to ci, co pisali o akcji mieszkanie po
    mieszkaniu słyszeli o tym od znajomych, którzy słyszeli od...
    Z tego, co wiem, to istotnie zdarzają się rewizje w mieszkaniach, ale u
    tych, którzy mają związek ze sprzedażą nielegalnego oprogramowania.
    Oprócz tego - teraz jest grudzień i czas zakupów, więc sprzedawcy
    zwęszyli interes.:-)

  • 4. Data: 2003-12-02 19:46:09
    Temat: to nie zadna fikcja ani straszenie tylko relacja ze slaska!
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> napisał(a):

    > Zastanawiam się, ile w tym prawdy, a ile ploty rozsiewanej przez
    > sprzedawców oprogramowania, którzy chcą zarobić.*

    niestety to nie straszenie. gdyby tak bylo podalbym miasta o ktore chodzi.
    kontrole sa i beda ( przecieki ) jezeli ktos sprawdza cala dzielnice kliku
    tysieczna to nie ma mowy o szukaniu kogos lub czego tylko mowa tutaj o
    zwyklej lapance i szerzeniu psychozy terroru i strachu !

    ponawiam moje pytanie: CZY TO DZIAŁANIE ZGODNE Z PRAWEM ???
    czy taki BSA moze zaieniadze podatnikow robiac "obławy" pozostawiajac nasze
    samochody na parkingach na pastwe zlodzei ? to chore by policja pracowala dla
    firmy nie zaleznie kogo ona reprezentuje. To sprawa dla TVN, trybunalu
    konstytucyjnego i rzecznika praw obywatelskich ! to wielki SKANDAL nie
    wiadomo komu sluzacy ! pewnie Bill Gates nie zarabia tyle ilo powinien i stad
    te akcje - za pieniadze podatnikow.

  • 5. Data: 2003-12-02 19:56:54
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    gumisie_i_tak_powroca wrote:

    > ten wielki skandal rozpaczal sie kilka dni temu, zmasowane naloty

    [...]

    tak, tak, juz na alt.pl.neostrada informowali - mozesz podac jakies
    konkrety? linki? albo cos podobnego?

  • 6. Data: 2003-12-02 20:21:07
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    b...@N...gazeta.pl napisał/a:
> [...]
    > SKANDAL nie wiadomo komu sluzacy ! pewnie Bill Gates nie zarabia tyle ilo
    > powinien i stad te akcje - za pieniadze podatnikow.

    ło jezu!
    I to by było na tyle...

    P.S. polecam http://so.pwn.pl

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.

  • 7. Data: 2003-12-02 20:24:10
    Od: " " <b...@N...gazeta.pl>

    Marcin Wrzech <a...@a...pl> napisał(a):

    > [...]
    >
    > tak, tak, juz na alt.pl.neostrada informowali - mozesz podac jakies
    > konkrety? linki? albo cos podobnego?

    prosze bardzo:

    http://katowice.gazeta.pl

    oraz

    6

  • 8. Data: 2003-12-02 20:31:51
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Maciej Muran napisał/a:
    >ło jezu!
    >I to by było na tyle...
    Racja.

    >P.S. polecam http://so.pwn.pl
    :-)

  • 9. Data: 2003-12-02 20:33:38
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Marcin Wrzech napisał/a:
    >tak, tak, juz na alt.pl.neostrada informowali - mozesz podac jakies
    >konkrety? linki? albo cos podobnego?
    Bo to panie koleżanka z pracy żony znajomego mojego kuzyna
    słyszała...:-)))

  • 10. Data: 2003-12-02 20:35:31
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Użytkownik wrote:

    > http://katowice.gazeta.pl

    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=59&w=905276
    6

    a przestan, jakas zwykla kontrola w firmie, ktora zostala rozdmuchana;
    jak bys nie wiedzial to takie kontrole sa juz od bardzo dawna
    przeprowadzane, tylko nikt o tym nie mowil; teraz nagle wielka afera,
    glupie o zenujace