  • 1. Data: 2007-05-18 12:19:32
    Temat: przymusowy urlop
    Od: "tarirara" <t...@i...pl>

    czesc, prosiłbym Was o porade w nastepujacej sprawie.
    wracam w przyszłym tygodniu po zwolnieniu chorobowym do pracy. Do pracy, w
    której 3-miesiace temu złożyłem wypowiedzenie ze skutkiem na 1-go czerwca.
    w zwiazku z tym zostanie już tylko kilka dni do konca miesiaca, ale nie chce
    wykorzystywac urlpu, ktory mi zostal, a najprawdopodobniej pracodawca bedzie
    chcial mi dac przymusowy urlop.
    Musze przyjąć takie rozwiazanie? czy moge sie nie zgodzić i jak pracodawca
    nie chce, zebym siedzial w pracy, to musi mnie zwolnic z obowiazku pracy na
    tych kilka dni?

    druga sprawa, to jak bylem na chorobowym, zabrano mi oczywiscie vpn-a,
    wszystkie prawa, dostepy, a po powrocie chcialbym na przyklad przejrzec
    poczte. Może mi pracodawca to zgodnie z prawem, uniemożliwić, nie
    przywracajc dostępów? powiedzieć, nie bo nie? z obawy o skopiowanie jakis
    danych etc.

    z góry dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2007-05-18 14:41:25
    Temat: Re: przymusowy urlop
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    tarirara pisze:

> [...]
    > poczte. Może mi pracodawca to zgodnie z prawem, uniemożliwić, nie
    > przywracajc dostępów? powiedzieć, nie bo nie? z obawy o skopiowanie jakis

    Może i bardzo często tak robi - w końcu to jego infrastruktura
    teleinformatyczna a nie Twoja.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 3. Data: 2007-05-18 16:58:34
    Od: "tarirara" <t...@i...pl>

    no nie da sie ukryć:) dzieki za potwierdzenie.

    to jeszcze byłbym Wam wdzieczny za wskazówki co do pkt.1go

  • 4. Data: 2007-05-18 17:26:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:464d81fd$0$13192$f69f905@mamut2.aster.pl tarirara
    <t...@i...pl> pisze:

> [...]
    > ale nie chce wykorzystywac urlpu, ktory mi zostal, a najprawdopodobniej
    > pracodawca bedzie chcial mi dac przymusowy urlop.
    Tak.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-05-18 17:35:03
    Od: "tarirara" <t...@i...pl>

    a dlaczego? jest cos takiego jak przymusowy urlop?

  • 6. Data: 2007-05-18 17:45:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:464d81fd$0$13192$f69f905@mamut2.aster.pl tarirara

    > Tak.

    To nie jest aż tak oczywiste
    http://www.prawo.egospodarka.pl/9158,Wypowiedzenie-u
    mowy-o-prace-a-zwolnienie-z-obowiazku-swiadczenia-pr
    acy,1,34,3.html

    M.

  • 7. Data: 2007-05-18 17:52:05
    Od: "tarirara" <t...@i...pl>

    o to mi właśnie chodziło. wielkie dzieki
    pozdro

  • 8. Data: 2007-05-18 18:01:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:464dcbed$0$13200$f69f905@mamut2.aster.pl tarirara
    <t...@i...pl> pisze:

    >a dlaczego?
    Dlatego:
    http://www.prawo.egospodarka.pl/10724,Czy-mozna-wysl
    ac-pracownika-na-przymusowy-urlop,1,34,3.html

    --
    Jotte