  • 1. Data: 2014-06-10 15:27:11
    Temat: przyjazne "NIE" w UM Wrocław
    Od: Icek <i...@d...pl>

    Okazało się, że w naszym "kochanym" urzędzie mamy nowe praktyki. W
    wydziale architektury wprowadzono "przyjacielskie NIE". Jak to działa ?

    Ano składam w postępowaniu administracyjnym wniosek. Zgodnie z przepisem
    szczególnym UM ma rozpatrzyć go niezwłocznie jednak nie później niż w
    ciągu 7 dni i co się okazuje ?

    Otrzymałem przyjacielską odmowę. to jest taka odmowa w której listem
    zwykłym jestem informowany, że nie dostanę zaświadczenia jednak różni
    się to od normalnego trybu tym, że na takie "przyjacielskie nie" nie
    przysługuje środek odwoławczy ;)

    podobno to dla przyspieszenia procedury i dla oszczędności. Autorem tak
    kuriozalnego stanowiska jest Pani koordynator Adamska.

    Icek

  • 2. Data: 2014-06-10 15:28:18
    Temat: Re: przyjazne "NIE" w UM Wrocław
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-10 15:27, Icek pisze:
> [...]
    > przysługuje środek odwoławczy ;)
    >
    > podobno to dla przyspieszenia procedury i dla oszczędności. Autorem tak

    Nie rozumiem.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-06-10 20:35:06
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    nie dodałeś że z po, kumpelka tuska...

  • 4. Data: 2014-06-10 22:00:16
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-06-10 15:27, Icek wrote:
> [...]
    >
    > podobno to dla przyspieszenia procedury i dla oszczędności. Autorem tak
    > kuriozalnego stanowiska jest Pani koordynator Adamska.

    Czy jesteś pewny, że cokolwiek z urzędu dostałeś listem zwykłym?

    Natomiast jeśli są terminy urzędowe, których urząd nie dotrzymuje to
    trzeba się poskarżyć i tyle.

    Piotrek

  • 5. Data: 2014-06-11 17:59:48
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-06-10 22:00, Piotrek pisze:

    > Czy jesteś pewny, że cokolwiek z urzędu dostałeś listem zwykłym?

    lepiej. Dostałem skan mailem co podobno wysłali listem zwykłym ;) (bo
    list niedotarł)

    > Natomiast jeśli są terminy urzędowe, których urząd nie dotrzymuje to
    > trzeba się poskarżyć i tyle.

    ja nie mam z tym problemu. Piszę w celach rekreacyjnych i poglądowych co
    urzędas potrafi wymyślić i w dodatku motywuje to dobrem obywatela.

    Icek