  • 1. Data: 2014-06-10 14:40:10
    Temat: Jedno takie forum
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Jeden szczurek, dawny obibok z mojej dzielnicy, miejsca zamieszkania
    założył sobie forum na temat tej dzielnicy i uważa się z właściciela
    tego forum. Jak mu jakiś post na temat jakiejś instytucji nie pasuje to
    od razu kasuje tego posta (tak jakby nigdy kikt nie napisał) oraz
    blokuje po IP użytkownika forum. W rezultacie jeden ważny temat jest
    pusty i na pewno wypowiedziało się tam wiele osób. Szczur wszystko
    wykasował.
    Jak pozbawić tego typka prowadzenia tego forum dot. części Warszawy lub
    sprawić, żeby to całe forum zostało zlikwidowane, bo nie spełnia warunków.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-06-10 14:43:54
    Temat: Re: Jedno takie forum
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-06-10 14:40, animka pisze:
> [...]
    > sprawić, żeby to całe forum zostało zlikwidowane, bo nie spełnia warunków.

    Jego forum, jego sprawa.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-06-10 15:58:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak pozbawić tego typka prowadzenia tego forum dot. części Warszawy lub
    > sprawić, żeby to całe forum zostało zlikwidowane, bo nie spełnia

    Założyć konkurencyjne forum. Innego rozwiązania nie ma. Tamto jest jego.

  • 4. Data: 2014-06-10 18:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    > Jak pozbawić tego typka prowadzenia tego forum dot. części Warszawy
    > lub sprawić, żeby to całe forum zostało zlikwidowane, bo nie spełnia

    Cofnąć się do epoki słusznie minionej...?

  • 5. Data: 2014-06-10 23:18:06
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 14:40:10 UTC+2 użytkownik animka napisał:
> [...]
    >
    > sprawić, żeby to całe forum zostało zlikwidowane, bo nie spełnia warunków.

    A to cham jakis : "zalozyl forum i uwaza sie za jego wlasciciela" !!!
    A wg ciebie, za kogo ma sie uwazac ?

  • 6. Data: 2014-06-14 21:24:52
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Marek Wisniewski <m...@g...com> wrote:

    > A to cham jakis : "zalozyl forum i uwaza sie za jego wlasciciela" !!!
    > A wg ciebie, za kogo ma sie uwazac ?

    Za poddanego :)

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 7. Data: 2014-06-15 15:21:18
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Farszawa Farszawa a czekaj to tam gdzie okoliczne chamstwo sie zjechalo
    40 lat temu po wojnie i se miacho wybudowali ???

  • 8. Data: 2014-06-15 20:20:42
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2014-06-15 15:21, LeonKame pisze:
    > Farszawa Farszawa a czekaj to tam gdzie okoliczne chamstwo sie zjechalo
    > 40 lat temu po wojnie i se miacho wybudowali ???

    A jaką to wojnę miałeś 40 lat temu? Zapewne kilka ważnych wydarzeń było
    w 1974 roku, ale o wojnie, przynajmniej mi, nic nie wiadomo...

    --
    Jacek S.