  • 1. Data: 2014-06-09 22:05:30
    Temat: Grill na balkonie
    Od: MrNoName <n...@i...com>

    Drugi wieczór z rzędu sąsiad ktory ma balkon obok mnie pali sobie
    grilla. Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz
    pozarną ?

  • 2. Data: 2014-06-10 08:02:39
    Temat: Re: Grill na balkonie
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "MrNoName" napisał w wiadomości grup

    Drugi wieczór z rzędu sąsiad ktory ma balkon obok mnie pali sobie
    grilla. Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz
    pozarną ?

    Zgłoś najpierw do jakiejś spec grupy niech mu na linach zjadą z dachu
    (koniecznie rozbiją okno obok otwartego okna balkonowego) i aresztują go w
    amerykańskim stylu. Albo nie niech im się wyślizgnie przez balkon.

    Kup soczek i dołącz się do sąsiada. Po co robić sobie kolejnego wroga. A jak
    ci przeszkadza to bardzo to zakładam, że rozmawiałeś już z sąsiadem i te
    rozmowy nic nie dały ?
    NO bo przecież nie jesteś typem, który od razu dzwoni po spec służby
    anonimowo ?

  • 3. Data: 2014-06-10 08:07:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 czerwca 2014 22:05:30 UTC+2 użytkownik MrNoName napisał:
    > Drugi wieczór z rzędu sąsiad ktory ma balkon obok mnie pali sobie
    > grilla. Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz
    > pozarną ?

    A jak sąsiadowi powiedziałeś że Ciebie to wkurza to co on na to?

  • 4. Data: 2014-06-10 12:35:34
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-06-10 08:07, Kris pisze:

    > A jak sąsiadowi powiedziałeś że Ciebie to wkurza to co on na to?

    Nie ma do niego GG

    --
    jarek

  • 5. Data: 2014-06-10 14:32:18
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2014-06-10 08:07, Kris pisze:

    > A jak sąsiadowi powiedziałeś że Ciebie to wkurza to co on na to?

    Nie ma do niego GG

    ---------------
    A email ?
    s...@z...pl ;)

  • 6. Data: 2014-06-10 18:41:19
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "MrNoName" <n...@i...com> napisał w wiadomości
    > Drugi wieczór z rzędu sąsiad ktory ma balkon obok mnie pali sobie grilla.
    > Zaczyna mnie to wkurzać. Zgłosić to można na policje czy straz pozarną ?

    Odpal konkurencyjnego grilla :) Będąc kilkanaście lat nazad w Niemczech,
    znajoma zaprosiła nas na grilla... na balkonie :) Na pytanie co sąsiedzi na
    to, odparła zdziwiona "przecież wszyscy tak robią". Żeby nie było, blok był
    duży, w mieście i w większości zasiedlony przez Niemców.
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 7. Data: 2014-06-10 23:14:08
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 czerwca 2014 18:41:19 UTC+2 użytkownik wowa napisał:
> [...]
    >
    > to, odparła zdziwiona "przecież wszyscy tak robią". Żeby nie było, blok był
    >
    > duży, w mieście i w większości zasiedlony przez Niemców.

    Widzialem takie grille z kominami skierowanymi w dol.
    Swietn sprawa.

  • 8. Data: 2014-06-11 19:48:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-10 23:14, Marek Wisniewski wrote:
    > Widzialem takie grille z kominami skierowanymi w dol.
    > Swietn sprawa.

    A co to daje?

  • 9. Data: 2014-06-11 21:22:26
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu środa, 11 czerwca 2014 19:48:16 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > A co to daje?

    Mozna sie zemscic na sasiedzie z dolu, ktory zasmradza nam powietrze.

  • 10. Data: 2014-06-11 21:56:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-06-11 21:22, Marek Wisniewski wrote:
    > Mozna sie zemscic na sasiedzie z dolu, ktory zasmradza nam powietrze.

    Ale chyba trzeba też odwracacz grawitacji do kompletu kupić. No chyba że
    ma turbinę.