  • 1. Data: 2004-05-28 05:35:40
    Temat: przewłaszczenie
    Od: "Agnieszka" <a...@i...pl>

    chodzi o to ze ktos przywlaszczyl sobie moja rzecz. odbyla sie sprawa w
    sadzie i sad nakazal oddanie mi tej rzeczy. dostalam na wyroku klauzule
    wykonalnosci.
    niestety ta osoba wcale nie ma zamiaru zwracac mi tej rzeczy. wiem ze moge
    pojsc teraz do komornika tylko nie wiem ile mnie to moze kosztowac bo
    dowiedzialam sie ze na poczatku to ja bede musiala zaplacic, przynajmniej
    czesc.
    Czy ktos moglby byc tak mily i powiedziec mi jakich kosztow moge sie
    spodziewac? albo ewentualnie jak sa liczone te koszty?
    z gory dziekuje na pomoc,
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-05-28 06:14:57
    Temat: Re: przewłaszczenie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ktos moglby byc tak mily i powiedziec mi jakich kosztow moge sie
    > spodziewac? albo ewentualnie jak sa liczone te koszty?

    moze nie idz do komornika tylko do "firmy odzyskujacej dlugi" sa takie
    legalnie dzialajace, choc moze stosujace "niekonwencjonalne" metody, oni z
    tego co wiem od dluznika sami sobie pobieraja swoja prowizje :)

  • 3. Data: 2004-05-28 06:22:33
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 08:14:57 +0200, szerszen naskrobał(a):

    > moze nie idz do komornika tylko do "firmy odzyskujacej dlugi" sa takie
    > legalnie dzialajace, choc moze stosujace "niekonwencjonalne" metody, oni z
    > tego co wiem od dluznika sami sobie pobieraja swoja prowizje :)

    po co? komornik bierze grosze a te "firmy" w ostatecznosci wezma wiecej ale
    od wierzyciela.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 4. Data: 2004-05-28 06:24:10
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 07:35:40 +0200, Agnieszka naskrobał(a):

> [...]
    > Czy ktos moglby byc tak mily i powiedziec mi jakich kosztow moge sie
    > spodziewac? albo ewentualnie jak sa liczone te koszty?

    idz do komornika i sie spytaj - on nie gryzie.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 5. Data: 2004-05-28 12:11:02
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > idz do komornika i sie spytaj - on nie gryzie.

    Tak, ale najczesciej i nic nie robi...

    A podobnie jak wspomniana u góry firma jest w stanie pobrac prowizję
    oddłuznika, tyle że najczesciej "za nieodzyskanie"...

  • 6. Data: 2004-05-28 16:55:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 14:11:02 +0200, Piotrwarez naskrobał(a):

    > Tak, ale najczesciej i nic nie robi...

    Jak dłużnik jest wypłacalny tj. posiada jakiś majątek to bez problemu
    wyegzekwuje wszystko z uśmiechem na ustach ( ma min 15% z tego dla siebie).
    Najważniejsze to po prostu wskazać komornikowi majątek dłużnika - to
    przyszpiesza o niebo egzekucje. Zablokować mu konta bankowe, zwrot podatku
    z US, ruchomosci i nieruchomosci.

    > A podobnie jak wspomniana u góry firma jest w stanie pobrac prowizję
    > oddłuznika, tyle że najczesciej "za nieodzyskanie"...

    jak dłużnik jest oporny takie firmy moga mu ,,,,,, sensowne uprawnienia
    (np. przeszukania osobistego) ma jedynie komornik.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 7. Data: 2004-05-28 17:50:42
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Najważniejsze to po prostu wskazać komornikowi majątek dłużnika - to
    > przyszpiesza o niebo egzekucje. Zablokować mu konta bankowe, zwrot podatku

    Wszystko sie zgadza. pod warunkiem ze we własciwyym rewize mamy sprawę. W
    niektórych warszawsko-praskich na prawde nic nie jest do załatwienia. i to
    nie tylko dla szarego wierzyciela, ale i dla zawodowców. Znajoma radczyni
    prawna pofatygowała sie z kolerzanka po fachu osobiscie do Pana komornika.
    Ten szczerze im wyjasnił, ze on nie jest od egzekwowania wyroków , tylko ,
    jak to nazwał "od kasy" . I co ? i nic:)

  • 8. Data: 2004-05-28 18:26:17
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 28 May 2004 19:50:42 +0200, Piotrwarez naskrobał(a):

    > Wszystko sie zgadza. pod warunkiem ze we własciwyym rewize mamy sprawę.

    spokojnie spokojne. Niekoniecznie - możemy wybrać dowolnego komornika
    byleby w obrębie tego samego sadu cywilnego.

> [...]
    > Ten szczerze im wyjasnił, ze on nie jest od egzekwowania wyroków , tylko ,
    > jak to nazwał "od kasy" . I co ? i nic:)

    1. skarga na czynnosci komornika ( uwierz mozna byc namolnym)
    2. zmiana komornika
    3. cesja na firme i w koszty :D

    --
    www.grid.org