  • Data: 2006-09-29 08:29:55
    Temat: Re: przebieganie obok pasów-skier. do s. grodzkiego
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29-09-2006 o 08:57:28 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > jasko, liczby pojedynczej od mnogiej nie rozrozniasz?

    Czy zakaz _pozbawiania_ ludzi zycia nie dotyczyl by nas gdybysmy tylko raz
    to zrobili? Albo zakaz opuszczania kraju? Pierwszy raz mozna a juz kolejny
    raz nie? Zastanow sie.

    > to co ona napisala, a to jaka linie obrony w sadzie moze przyjac to sa
    > dwie rozne rzeczy, moze powiedziec ze weszla na zielonym, zaczelo migac
    > i chciala jak najszybciej zejsc z jezdni i dlatego przyspieszyla kroku,
    > jesto to powazna roznicza pomiedzy tym jakby wbiegla na jezdnie

    Tu sie zgadzam. Ja podaje faktyczny stan. Mozna przyjac taka linie obrony
    bo zabronione jest przebieganie przez jezdnie a nie tylko trzy ostatnie
    podskoki celem szybkiego zejscia z pasow.

    A skoro tamte pasy, na skutek robot drogowych, nie zostaly skreslone na
    zolto to - z mojego punktu widzenia - mozna je uznac za istniejace i to
    'przebieganie' bylo po pasach. Chyba w calym kraju jest tak, ze sa miejsca
    gdzie pasy sa tak kiepsko zdarte i pomalowane drugie obok, ze mozna swira
    dostac jak jechac. W innych miejscach jest tak zdarte, ze nie wiadomo czy
    one sa aktualne czy nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik