  • Data: 2006-09-29 12:56:52
    Temat: Re: przebieganie obok pasów-skier. do s. grodzkiego
    Od: "Monia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >    Jak te ślady były takie wyraźne, to przejdź się tam i zrób fotkę, jeśli
    > pasy były widoczne, to miałaś proawo po nich przejść.

    alez oczywiscie caly material dowodowy wykonany :) Dzis z rana polecialam
    obstrykalam wszystko: pasy /na szczescie nic zoltego nie dokleili/ plus
    interesujaca sytuacje na skrzyzowaniu. Normalnie kiedy z jednej str piesi maja
    zielone, to z drugiej /czyli na drodze prostopadlej/ piesi stoja na czerwonym,
    a tu jest jakos dziwnie - podczas przez ok 10 sekund obie strony maja zielone
    z tym ze przez kawalek czasu jest to juz migajace zielone. Ja zrobilam to
    wczoraj tak, ze normalnie przechodzilam z jednej str na zielonym zobaczylam ze
    na drugich pasach miga zielone wiec sie rzucilam oczywiscie zeby zdarzyac a
    tu.. bach niespodzianka... :) no i wszystko dalej jasne.. najlepsza obrona
    jest atak wiec moze napisac na tego goscia skarge, wmawial mi ze bylo czerwone
    a mam na fotkach ewidentnie zielone tu i tu...