  • 1. Data: 2004-02-16 08:57:14
    Temat: Re: prostytucja - zapytanie o legalność
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Nielegalne natomiast jest sutenerstwo - czerpanie korzysci z nierządu

    Czyli prostytutka aby działać legalnie musi dawać za friko? ;))

    Rozumiem, że miało być: "czerpanie korzyści z _cudzego_ nierządu.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 2. Data: 2004-02-16 18:14:31
    Temat: prostytucja - zapytanie o legalność
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Witam!
    czy ktos może potwierdzić, opierajac sie na konkretnym akcie prawnym, ze
    prostutucja w Polsce jest nielegalna?
    Sprzeczamy sie o to o żadaja ode mnie konkretnych aktów prawnych, których
    niestety nie znam.
    Pozdrawiam
    marcin

  • 3. Data: 2004-02-16 18:27:05
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c0r1a6$nnc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > prostutucja w Polsce jest nielegalna?
    > Sprzeczamy sie o to o żadaja ode mnie konkretnych aktów prawnych, których

    Prostytucja jest w Polsce legalna
    Zarówno po stronie "sprzedającej" jak i "kupującej" .

    Nielegalne natomiast jest sutenerstwo - czerpanie korzysci z nierządu
    oraz kuplerstwo - ułatwianie innym nierządu.

    ==============
    RVF

  • 4. Data: 2004-02-16 19:36:06
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

> [...]
    > prostutucja w Polsce jest nielegalna?
    > Sprzeczamy sie o to o żadaja ode mnie konkretnych aktów prawnych, których

    wszystkie paragrafy masz w kodeksie karnym

  • 5. Data: 2004-02-16 20:00:32
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c0r3ql$mca$1@absinth.dialog.net.pl>, Jotte wrote:

    > Czyli prostytutka aby działać legalnie musi dawać za friko? ;))
    >
    > Rozumiem, że miało być: "czerpanie korzyści z _cudzego_ nierządu.

    Ano. W dodatku Państwo też nie może czerpać korzyści, dlatego dochody z
    prostytucji są nieopodatkowane.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2004-02-16 20:29:36
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 16. lutego 2004 21:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Samotnik:

    > Ano. W dodatku Państwo też nie może czerpać korzyści, dlatego dochody z
    > prostytucji są nieopodatkowane.

    Hm... To jest jakieś dziwne. Czyli jak panienka ma swój gabinet, to
    wszystko OK. Jak się zbierze pięć panienek i założą SC to też OK? A jak
    będzie już burdelmama czuwać nad porządkiem to już nielegalnie? Ten kraj
    jest pokręcony. Powinno się wreszcie zalegalizować przedsiębiorstwa
    świadczące usługi erotyczne, normalnie je opodatkować i już.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 7. Data: 2004-02-16 22:19:41
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Samotnik" <s...@s...eu.org> wrote in message
    .

    > Ano. W dodatku Państwo też nie może czerpać korzyści, dlatego dochody z
    > prostytucji są nieopodatkowane.
    > --
    Opodatkowane.
    Nie wierzysz?

    Art. 10. 1. Źródłami przychodów są:

    2) działalność wykonywana osobiście,

    Art. 11. 1

    2.Wartość pieniężną świadczeń w naturze, z zastrzeżeniem art. 12 ust. 2,
    określa się na podstawie cen rynkowych stosowanych w obrocie rzeczami lub
    prawami tego samego rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem w szczególności ich
    stanu i stopnia zużycia oraz czasu i miejsca ich uzyskania.

    A dalej podatek to już standardowo.

  • 8. Data: 2004-02-16 23:11:08
    Od: "margaritka" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    ich
    > stanu i stopnia zużycia oraz czasu i miejsca ich uzyskania.

    Cytujesz obrot "rzeczami" - wlasne cialo to nie do konca rzecz. Prostytucja
    na 100% jest nieopodatkowana, ale bedzie, gdy wejdziemy do Unii, zeby
    "standard" podtrzymac europejski...
    pozdr. margaritka

  • 9. Data: 2004-02-16 23:21:46
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "margaritka" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    Prostytucja
    > na 100% jest nieopodatkowana, ale bedzie, gdy wejdziemy do Unii, zeby

    rzeczami lub prawami ...

  • 10. Data: 2004-02-17 08:40:14
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c0rfm3$sel$1@inews.gazeta.pl>, poilkj wrote:
    > Opodatkowane.
    > Nie wierzysz?
    >
    > Art. 10. 1. Źródłami przychodów są:
    >
    > 2) działalność wykonywana osobiście,

    Cytujesz tylko jeden akt - w innej ustawie zabronione jest czerpanie
    korzyści z cudzego nierządu. Tym niewątpliwie jest pobieranie podatku
    od takiej działalności.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl