  • 21. Data: 2005-04-14 19:19:53
    Temat: Re: prosba o opinie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:d3lsgr$phd$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > To tymczasowe aresztowanie w slangu więziennym z czasów PRL (a może i
    > obecnie?).

    Co do tego, że Ty wiesz, to ja nawet nie miałem wątpliwości. Już kilka
    lat tu pisujesz. :-)

    Pytanie było do Kowalskiego, który wystrzelił z tą sankcją ni przypiął,
    ni przyłatał. No bo jakie przesłanki miały by przemawiać za sankcją
    wobec gościa, który po prostu nie chce przyjąć mandatu i prosi o
    rozpatrzenie swojego czynu przez sad. Nie ukrywa się. Zgłasza się na
    wezwania (przecież go przesłuchali). Ba, nawet się do samej winy już
    przyznał, ale teraz po przemyśleniu uważa, że może Strażnicy nie mają
    racji. W tej sytuacji na sankcję nie ma żadnej szansy.

  • 22. Data: 2005-04-14 19:19:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

  • 23. Data: 2005-04-14 20:03:21
    Od: poreba <d...@p...com>

    Johnson <j...@n...pl> niebacznie popelnil

    > To tymczasowe aresztowanie w slangu więziennym z czasów PRL (a
    > może i obecnie?).
    Popatrz, a mnie kojarzyło się mniej więcej z tym co napisano w SJP
    "konsekwencje prawne (np. kara pozbawienia wolności, odszkodowanie),
    jakie powinny być zastosowane przez organy państwowe wobec osób,
    których zachowanie nie było zgodne z obowiązującą normą prawną"
    Różne doświadczenia?

    --
    pozdro
    poreba

  • 24. Data: 2005-04-14 21:14:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Co do tego, że Ty wiesz, to ja nawet nie miałem wątpliwości. Już kilka
    > lat tu pisujesz. :-)

    Skąd wiesz że ja tu pisuje kilka lat ;)? Nawet ja tego nie wiem :) Nie
    pamiętam jakiego kiedyś używałem nicka i nie mogę sprawdzić :(

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 25. Data: 2005-04-14 21:15:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

> [...]
    > jakie powinny być zastosowane przez organy państwowe wobec osób,
    > których zachowanie nie było zgodne z obowiązującą normą prawną"

    Nie ja lepiej kojarzę niż ty.

  • 26. Data: 2005-04-15 07:34:15
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Jestem przeciwny przyznawaniu się do winy. Skoro sam prokurator uznał,
    > że dowody są cienkie i nie chciał iść z tym do sądu, to istnieje spora
    > szansa na uniewinnienie.

    ale z opisu wynika, ze dowody nie sa cienkie.
    moze prokurator nie mial lepszego pomyslu z czego umorzyc.

    322 nie pasuje, 17 pkt 1 i 2 tez nie za bardzo :>

    pozdr.

    m.

  • 27. Data: 2005-04-15 12:14:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@f...i.d.p.l> napisał w wiadomości

    > ale z opisu wynika, ze dowody nie sa cienkie.
    > moze prokurator nie mial lepszego pomyslu z czego umorzyc.

    Opis może pomijać jakieś istotne szczegóły, których nie znamy. Może z
    zeznań strażników wynikało, że poniekąd sprowokowali reakcję
    przechodnia.

  • 28. Data: 2005-04-15 13:45:54
    Od: stern <s...@f...i.d.p.l>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Opis może pomijać jakieś istotne szczegóły, których nie znamy. Może z
    > zeznań strażników wynikało, że poniekąd sprowokowali reakcję
    > przechodnia.

    zakladasz, ze urzednicy, ktorzy nie raz sporzadzali notatki dotyczace
    zatrzymania jakiejs tam osoby, nagle postanowili strzelic sobie w noge,
    zeznając, że sami są winni?

    Nie liczylbym na to.

    pozdr.
    m.

  • 29. Data: 2005-04-15 15:51:10
    Od: " offspring" <o...@N...gazeta.pl>

    > Opis może pomijać jakieś istotne szczegóły, których nie znamy. Może z
    > zeznań strażników wynikało, że poniekąd sprowokowali reakcję
    > przechodnia.

    czytalem sobie kpk i przyznam ze jest napisany nienajlatwiejszym jezykiem.
    oto paragrafy podane przy umorzeniu:
    11.1, 17.1.1, 322.1, 253.1, 253.2, 323.1 kpk.

    Pozdrawiam offspring

  • 30. Data: 2005-04-15 15:54:00
    Od: " offspring" <o...@N...gazeta.pl>

    dzieki za konstruktywna odpowiedz. mam jeszcze jedno pytanie
    jaka jest szansa o ile w ogole istnieje na:
    1) umorzenie,
    2) umorzenie warunkowe,
    3) ukaranie,
    4) ograniczenie wolnosci.