  • 1. Data: 2005-04-13 17:36:39
    Temat: reklamacja
    Od: "retrow" <t...@o...pl>

    Witam;
    szukalem juz na goglach, alse specjalista nie jestem i hcyba nie wiem za
    bardzo, czego szukac...
    Otoz rowno dwa miesiace temu, 16 lutego, wyslalem (poleconym, priorytetem)
    odttwarzacz mP33 do naprawy. Sprzedawca przyjal reklamacje (playerek kupiony na
    allegro ponad pol roku temu, mial roczna gwarancje, kontakt ze sprzedajacym
    mailowy b. szybki, w sprawach reklamacji tez...)

    yslalem i nic... sprzedawca odpisuje na maile co tydzien "juz wysylam", "juz

    apraiwony, wkrotce wysle", "wysle w przyszlym tygodniu", "juz zaraz wysle" i

    tak w kolko od ponad miesiaca. Nie pisze, ze ma jakeis problemy z naprawa, czy
    ze musi sprowadzac jakies czesci... wg. niego wszystko jest juz naprawione i
    "zaraz" wysle do mnie sprzet.
    Pytam wiec: czy jest jakis paragraf limitujacy dlugosc trzymania sprzetu w
    naprawie? Czy mam jaks mozliwosc pogonic czlowieka? Potrzebuje sprzetu nie
    tylko dla rozrywki, pamieci flash uzywam w pracy i wkurza mnie, ze od dwoch
    miesiecy nie moge korzystac ze swojej wlasnosci.
    Czy jest jakas organizacja, gdzie moglabym zglosic nierzetelnego sprzedawce? Po
    jakim okresie przetrzymywania "w naprawie" to sie robi przeterminowane, tzn.
    moge gdzies sprzedawce skarzyc?
    Serdecznie dziekuje za wszelkie ewentualne rady
    pozdrawiam
    torrin

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-04-13 18:39:46
    Temat: Re: reklamacja
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > tylko dla rozrywki, pamieci flash uzywam w pracy i wkurza mnie, ze od dwoch
    > miesiecy nie moge korzystac ze swojej wlasnosci.

    Wyslij do niego wezwanie do wydania sprzętu ... najlepiej za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru. Daj mu na to 14 dni, a po 14-stu dniach zglos na
    policje zabor mienia ... jesli to bedzie powyzej 250 zl to juz
    przestepstwo ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-04-13 21:42:59
    Od: "retrow" <t...@o...pl>

    >Wyslij do niego wezwanie do wydania sprzętu ...
    >najlepiej za zwrotnym
    >potwierdzeniem odbioru.

    A moglbys podac linka do jakiegos wzoru takiegoz pisma w necie?
    Czy moge po prostu napisac "prosze o zwrot..."

    > Daj mu na to 14 dni, a po 14-stu dniach zglos na
    >policje zabor mienia ... jesli to bedzie powyzej 250 zl to juz
    >przestepstwo ;-)

    Duzo powyzej, ponad 500 zeta.
    Nie wiem tylko, czy chce mi sie ciagac z tym az na policje... nie da sie faceta
    tylko jakos postraszyc? zacytowac mu jakis paragraf o dlugosci napraw
    gwarancyjnych, czy gdzies zglosic indzie niz na policje?
    Czytalem o Urzedzie Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Z tego co pisza na swoich
    stornahc, moznaby do nich sie zwracac... nie wiem tylko, cyz ten przypadek sie
    kwalifikuje ;-(

    pozdrawiam
    torin

  • 4. Data: 2005-04-14 07:14:39
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Czy moge po prostu napisac "prosze o zwrot..."

    Nie ... ty o nic nie prosisz, DOMAGASZ SIE, ŻĄDASZ, itp.

    Ja wczoraj cos podobnego napisalem ... akurat chodzilo o brak uznania
    gwarancji, ale zaczalem "W zwiazku z ............... domagam sie
    ............., w przypadku decyzji odmownej lub dalszego zwlekania
    sprawa zostanie oddana do sądu." itp itd ...