  • 1. Data: 2008-10-01 16:34:30
    Temat: problemy z kurierem - co robic
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Witam!
    Zamowilem w srode towar u producenta w Warszawie (jestem z Wroclawia,
    ale jako ze do niedzieli bylem w woj. opolskim zamowilem na adres w
    opolu) firma kurierska siodemka. w piatek zadzwonilem do kuriera i
    dowiedzialem sie ze paczki (bylo ich 5) omylkowo dotarly do Bielska
    bialej i Bialego Stoku (sic! dobrze zaadresowane byly!). Ustalilem, ze w
    sobote beda w opolu, ale ze nie dowoza w sobote ... to podjade do opola
    osobiscie odebrac. Odebralem 4 z 5 paczek, ostatnia pomylkowo z Bielska
    wyszla nie na opole tylko jeszcze gdzies indziej. Uzgodnilem na miejscu
    jak rowniez mailowo z oddzialem opole ze paczke przekieruja na wroclaw-
    bo od poniedzialku tam bede. W srode znowu zadzwonilem do kuriera, ktory
    stwierdzil ze paczka dzis idzie do doreczenia ...do miejscowosci w woj.
    Opolskim... Przypomnialem zeby wyslali na wroclaw na co mila pani
    stwierdzila ze jutro dotrze do wroclawia. W piatek zadzwonilem do opola
    ;) i okazalo sie ze paczka zostala doreczona w regionie opole!! nie wiem
    komu, nie wiem gdzie, ale dzien pozniej kurier odebral ja stamtad i mial
    odeslac do nadawcy, ale nie zaznaczyl tego na liscie i figuruje jako
    doreczona. Z gfirma ogolnie ciezko sie dogadac, nie ma osoby
    kompetentnej ktora by mnie obsluzyla. Minely juz 2 tygodnie, za towar
    zaplacilem, ale go nie odebralem. Co mozna z tym fantem zrobic? musze
    godzinami wydzwaniac do firmy kurierskiej, napisac reklamacje, czy
    wystapic na droge sadowa??? Przesylka najprawdopodobniej byla
    ubezpieczona na 5000zl, warta troche mniej. Nie mowie juz o stratach
    jakie spowodowal brak tej przesylki- ciezkie do udowodnienia- byly to
    materialy na instalacje przez co wygenerowaly opoznienie, udalo mi sie z
    tego wywinac ale do dzisiaj mam przez to problemy (niematerialne, po
    prostu terminy gonia...)
    Co radzicie, co robic?

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz Bojczuk

  • 2. Data: 2008-10-01 17:56:26
    Temat: Re: problemy z kurierem - co robic
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@s...bojczuk.net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Zamowilem w srode towar u producenta w Warszawie (jestem z Wroclawia, ale
    > jako ze do niedzieli bylem w woj. opolskim zamowilem na adres w opolu)
    > firma kurierska siodemka.

    Podstawowa rada - unikaj "Siódemki" jak ognia.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 3. Data: 2008-10-01 18:12:54
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > Podstawowa rada - unikaj "Siódemki" jak ognia.

    Nie przesadzaj. Czasami może się dobrze wysyłać Siódemką? Wyslałem 19.09
    dokumenty do przetargu. Przetarg już się odbył, nasze zgłoszenie zostało
    odrzucone bo brak kompletu dokumentów. Siódemka nawet tej przesyłki do
    dzisiaj nie wydała kurierowi doręczeniowemu...

    Więc sobie myślę, że może to znak, że nie należało startować w tym
    przetargu?
    Dziękuję Ci Siódemko!!! :-)

    D.

  • 4. Data: 2008-10-01 18:57:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 01 październik 2008 19:56
    (autor SQLwysyn
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <48e3baba$0$12189$f69f905@mamut2.aster.pl>):

    > Podstawowa rada - unikaj "Siódemki" jak ognia.

    Jak również innych kurierów. Dowozimy Paczki Dupiato (d. Masterlynk)
    rozwaliły mi dwie paczki, a jedną zgubiły. Stolyca była w zasadzie
    nieuchwytna, na pomarańczowe coś (TNT?) też miało chama-kuriera.

    Nie spotkałem jeszcze sensownej firmy kurierskiej. Kurier to zuo.

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2008-10-01 21:22:06
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    SQLwysyn pisze:
    > Podstawowa rada - unikaj "Siódemki" jak ognia.

    no to jest akurat dobra rada ktora wyciagnalem z tej historii...
    Ktorego kuriera polecacie dla malutkiej firmy?

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz Bojczuk

  • 6. Data: 2008-10-02 07:31:16
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Nie spotkałem jeszcze sensownej firmy kurierskiej. Kurier to zuo.

    Może masz pecha? Mi jeszcze żadna paczka nie zginęła, raz tylko przyszła
    wymermolona, ale zawartości nic się nie stało. Przeważnie DHL i UPS.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 7. Data: 2008-10-02 11:30:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 październik 2008 09:31
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gc1tc4$s8g$1@inews.gazeta.pl>):

    > Może masz pecha? Mi jeszcze żadna paczka nie zginęła, raz tylko przyszła
    > wymermolona, ale zawartości nic się nie stało. Przeważnie DHL i UPS.

    Może mam pecha... Może jestem za mały klient, żeby się mną przejmowali. W
    każdym razie, zawsze z kurierami miałem problemy.

    --
    Tristan

  • 8. Data: 2008-10-02 11:33:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Może mam pecha... Może jestem za mały klient,

    To masz pecha, bo ja też jestem mały klient, a nawet Poczta Polska
    paczek mi nie gubi.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 9. Data: 2008-10-02 14:36:01
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

    > no to jest akurat dobra rada ktora wyciagnalem z tej historii...
    > Ktorego kuriera polecacie dla malutkiej firmy?

    Mam dobre doswiadczenia z SCHENKEREM, nieco gorsze z DACHSEREM. SCHENKER
    naprawdę mało zawala a i system reklamacji (jak rzadko sie cos zapodzieje)
    dziala sprawnie. A pisze o kilkudziesieciu dziennych wysylkach.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 10. Data: 2008-10-03 11:14:16
    Od: komar <k...@1...cc>

    Lukasz pisze:

    > no to jest akurat dobra rada ktora wyciagnalem z tej historii...
    > Ktorego kuriera polecacie dla malutkiej firmy?

    Kiedyś współpracowałem z firmą OPEK. Byli ok, nie wiem jak teraz.