  • 1. Data: 2008-10-01 15:42:58
    Temat: Ustawa o wychowaniu w trzeźwości? Pilne
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    Dzień dobry
    Czy ktoś z Was wie, jakie informacje powinny być umieszczone w barze,
    dotyczące alkoholu i jego szkodliwości.

    Chodzi o treść.

    Nie mogę znaleźć rozporządzeń wykonawczych a jest to trochę pilne.

    pozdrawiam
    fart

  • 2. Data: 2008-10-01 16:10:20
    Temat: Re: Ustawa o wychowaniu w trzeźwości? Pilne
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> wrote
    > Nie mogę znaleźć rozporządzeń wykonawczych a jest to trochę pilne.

    na stronie sejmu w odnośnikach do tej ustawy

  • 3. Data: 2008-10-02 03:54:31
    Temat: Re: Ustawa o wychowaniu w trzeĽwo?ci? Pilne
    Od: "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl>

    > "fart" <aser3-mój adres-@wp.pl> wrote
    >
    > na stronie sejmu w odno?nikach do tej ustawy

    Pewnie powtarzasz ... jak mantra ... to twierdzenie ...
    szukałem w ustawie i nie mogłem znaleźć ...... dlatego zapytałem tutaj ...
    ale jeśli nie znasz konkretnego rozporządzenia, to nie odsyłaj mnie do
    zbiorów prawa od 1918 roku ... bo mogę nie znaleźć.

    Ustala ma delegację a ja jej nie potrafię znaleźć.
    A może rozporządzeń jeszcze nie ma?

    pozdrawiam
    fart

  • 4. Data: 2008-10-02 08:50:56
    Od: kauzyperda <l...@Z...eu>

    fart pisze:

> [...]
    alkoholu i jego szkodliwości.

    > Chodzi o treść.
    >
    > Nie mogę znaleźć rozporządzeń wykonawczych a jest to trochę pilne.

    IMO akurat takich rozporzadzen nie ma - ustawa mowi tylko, że:
    "W miejscach sprzedaży i podawania napojów alkoholowych powinna być
    uwidoczniona informacja o szkodliwości spożywania alkoholu." (art. 13
    ust. 2)

    Wywieszenie tabliczki "Alkohol szkodzi zdrowiu" w zupelnosci wystarczy

> [...]
    > zbiorów prawa od 1918 roku ... bo mogę nie znaleźć.
    >
    > Ustala ma delegację a ja jej nie potrafię znaleźć.

    A w ktorym miejscu szukales? Bo ja jakos nie widze...
    Rozporzadzenia owszem sa, ale dotycza *reklam* alkoholu

    --
    pozdr
    luck

  • 5. Data: 2008-10-02 20:05:57
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]
    > ale jeśli nie znasz konkretnego rozporządzenia, to nie odsyłaj mnie do
    > zbiorów prawa od 1918 roku ... bo mogę nie znaleźć.

    A skąd ja mam wiedzieć gdzie szukałeś, a gdzie nie... niektórym ta mantra
    pomaga.

    > Ustala ma delegację a ja jej nie potrafię znaleźć.
    > A może rozporządzeń jeszcze nie ma?

    Tu masz wszystkie obowiązujące rozporządzenia do tej ustawy
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=related&
    id=WDU19820350230&type=9&status=2
    jeśli tego czego szukasz tu nie ma, ani w treści ustawy, to znaczy, że nie
    ma.