    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problemy domownika a Ja...
    Date: Wed, 3 Mar 2004 09:37:31 +0100

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości
    news:c23vve$df5$1@helios.nd.e-wro.pl...
    > ...moja konkluzja: komputer i kino moga latwo przepasc. moze jednak
    > mozesz jakos wykazac ze to twoj komp ? ze ty go kupiles? w tym
    > wypadku komornik nie moze miec nic do ciebie...

    a czy to on musi udowadniac??
    to chyba raczej komornik musial by udowodnic, ze to nie on kupil tylko
    ojciec lub zona ojca (tak napisal ze nie wiem czy to jego matka), no chyba
    ze kupowane bylo to na fakture i wprowadzone jest w stan firmy, wtedy lipa,
    jedynie skoro syn prowadzi dzialanosc gosodarcza to moga sobie nawzajem te
    sprzety odsprzedac ;)