  • 1. Data: 2004-10-27 23:27:46
    Temat: problem z ustaleniem winnego
    Od: "renja" <r...@o...pl>

    Witam!
    Mam problem z którym nie bardzo wiem co zrobić. niecały miesiąc temu byliśmy
    z kolegą z pracy w delegacji i traf chciał, że niestety trafiliśmy na
    fotoradar. Ostatnio własciwy dla naszego miejsca pracy policjant
    skontaktował się z naszym szefem w celu ustalenia kierowcy samochodu (na
    zdjęciu tego nie widać). szef podał mojego kolegę i teraz ma do niego
    przyjść wezwanie. Problem polega na tym, że obydwoje jeździliśmy tym
    samochodem i obydwoje przejeżdżaliśmy koło radaru, natomiast nie jesteśmy w
    stanie ustalić które z nas jechało w tym momencie.
    Właściciel pojazdu wskazał komu powierzył samochód, ale kto w danej chwili
    jechał nie wiadomo.
    Żadne z nas się nie wypiera i oczywiście karę przyjmie, tylko chodzi o to że
    nie wiemy czyje to zdjęcie.
    Znajomy policjant stwierdził, że prawdopodobnie sąd umorzy postępowanie.
    Jak to wygląda prawnie?
    Nie chcemy zwalać jeden na drugiego, ale to chyba policja musi ustalić
    kierowcę? W prawie jestem laikiem i dlatego proszę o pomoc.

  • 2. Data: 2004-10-27 23:47:43
    Temat: Re: problem z ustaleniem winnego
    Od: "MadMax XII" <c...@s...pl>

    Użytkownik "renja" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    byliśmy
    > z kolegą z pracy w delegacji i traf chciał, że niestety trafiliśmy na

    Teraz reklamują spray na fotoradar.
    Popryskaj tablice i twoje pieniądze nie pójdą do żydów.
    Policja z mandatów i nasze podatki wszystko kurwa zamiast inwestować w
    Polsce dla naszych dzieci skurwysyny wywożą z Polski do I_sra_ela jak
    Bag_sik i inne kurwy z rządu, które dają dupy żydowskiemu faszyzmowi za
    pieniądze.

    > Ostatnio własciwy dla naszego miejsca pracy policjant

    Heniek? Znam go ;)

    > skontaktował się z naszym szefem w celu ustalenia kierowcy samochodu (na
    > zdjęciu tego nie widać). szef podał mojego kolegę

    Bo kolega był w opozycji?

    > i teraz ma do niego przyjść wezwanie.

    Aha.
    I co z nim zrobi nasra na nie?

    > Problem polega na tym, że obydwoje jeździliśmy tym
    > samochodem i obydwoje przejeżdżaliśmy koło radaru, natomiast nie jesteśmy
    > stanie ustalić które z nas jechało w tym momencie.

    To wy dzieci? z prubuwek?
    O kurwa mać Sztur!!! Pomocy!!!

    > Właściciel pojazdu wskazał komu powierzył samochód, ale kto w danej chwili
    > jechał nie wiadomo.

    Ja_nie !
    pościel

    > Żadne z nas się nie wypiera i oczywiście karę przyjmie, tylko chodzi o to
    że
    > nie wiemy czyje to zdjęcie.

    To było moje zdjęcie?
    ....albo Piotrowskiego, albo Pepepenkali co zabił księdza.

    > Znajomy policjant stwierdził, że prawdopodobnie sąd umorzy postępowanie.
    > Jak to wygląda prawnie?

    A dałeś łapówę?
    Jak nie, to nie wygląda prawnie, bo ruski nie zarobił.

    > Nie chcemy zwalać jeden na drugiego, ale to chyba policja musi ustalić
    > kierowcę? W prawie jestem laikiem i dlatego proszę o pomoc.

    Pomoc dostaniesz jak zapłacisz bandzie Piotrowskiego i Pepepenkali

    Fuck

  • 3. Data: 2004-10-27 23:54:40
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MadMax XII" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "renja" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zaćmienie księżyca to i debilami sypnęło

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn

  • 4. Data: 2004-10-28 00:00:47
    Od: "MadMax XII" <c...@s...pl>

    Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MadMax XII" <c...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zaćmienie księżyca to i debilami sypnęło

    W sądach?

  • 5. Data: 2004-10-28 00:01:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "renja" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    Kłopot będzie miał pracodawca. Bo on jako właściciel ma wskazać kierującego.
    A nie potencjalnych kierujących. Was oczywiście nikt nie ukarze, bo winę
    trzeba dowieść.

  • 6. Data: 2004-10-28 00:24:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zaćmienie księżyca to i debilami sypnęło

    To jest jeden debil, tylko mutuje. To znaczy przynajmniej z jednego
    komputera pisze, tylko się co chwilę od nowa neostradą łączy i mu się IP
    zmienia. Może się ich kilku przy klawiszach zmienia, za to nie ręczę.
    Analizy językowej mi się nie chce robić, choć gość jest dość ograniczony w
    rozwoju, więc myślę, że jest sam.

  • 7. Data: 2004-10-28 00:29:09
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Użytkownik "Sonn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest jeden debil, tylko mutuje. To znaczy przynajmniej z jednego
    > komputera pisze,

    Co ty kurwa nie powiesz wszo.

    > tylko się co chwilę od nowa neostradą łączy i mu się IP
    > zmienia. Może się ich kilku przy klawiszach zmienia, za to nie ręczę.

    Mafia?

    > Analizy językowej mi się nie chce robić, choć gość jest dość ograniczony
    > rozwoju, więc myślę, że jest sam.

    Sam jak Lenin? Wasz wieszcz?

    o Kurwa!

  • 8. Data: 2004-10-28 06:46:47
    Od: g...@p...onet.pl

    Słyszałem o identycznej sprawie. Sąd umorzył sprawę z powodu braku
    jednoznacznego wskazania sprawcy.

  • 9. Data: 2004-10-28 06:54:15
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Słyszałem o identycznej sprawie. Sąd umorzył sprawę z powodu braku
    > jednoznacznego wskazania sprawcy.

    Ale w przypadku Piotrowskiego, Pekali i tego trzeciego bandyty-gestapowca
    mimo braku jednoznacznego wskazania sprawcy - bo robili to we trzech
    wiadomo - otrzymali wyroki. Jakieś tam niesprawiedliwe po znajomości, bo za
    to co zrobili powinni dostać dożywocie, a nie rentę z naszych podatków.
    Ale takie jest prawo w Polsce. Cierpią tylko ci, którzy nie mają znajomości
    i pieniędzy

    sprawiedliwosc

  • 10. Data: 2004-10-28 06:54:25
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik g...@p...onet.pl napisał(a) w wiadomości
    > Słyszałem o identycznej sprawie. Sąd umorzył sprawę z powodu braku
    > jednoznacznego wskazania sprawcy.

    W takiej sytuacji sądnie umarza postępowania, lecz uniewinnia osobę, której
    postawiono zarzut.

    --
    JOHNSON :)