    From: "MadMax XII" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: problem z ustaleniem winnego
    Date: Thu, 28 Oct 2004 01:47:43 +0200

    Użytkownik "renja" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:clpata$o6c$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Mam problem z którym nie bardzo wiem co zrobić. niecały miesiąc temu
    byliśmy
    > z kolegą z pracy w delegacji i traf chciał, że niestety trafiliśmy na
    > fotoradar.

    Teraz reklamują spray na fotoradar.
    Popryskaj tablice i twoje pieniądze nie pójdą do żydów.
    Policja z mandatów i nasze podatki wszystko kurwa zamiast inwestować w
    Polsce dla naszych dzieci skurwysyny wywożą z Polski do I_sra_ela jak
    Bag_sik i inne kurwy z rządu, które dają dupy żydowskiemu faszyzmowi za
    pieniądze.

    > Ostatnio własciwy dla naszego miejsca pracy policjant

    Heniek? Znam go ;)

    > skontaktował się z naszym szefem w celu ustalenia kierowcy samochodu (na
    > zdjęciu tego nie widać). szef podał mojego kolegę

    Bo kolega był w opozycji?

    > i teraz ma do niego przyjść wezwanie.

    Aha.
    I co z nim zrobi nasra na nie?

    > Problem polega na tym, że obydwoje jeździliśmy tym
    > samochodem i obydwoje przejeżdżaliśmy koło radaru, natomiast nie jesteśmy
    > stanie ustalić które z nas jechało w tym momencie.

    To wy dzieci? z prubuwek?
    O kurwa mać Sztur!!! Pomocy!!!

    > Właściciel pojazdu wskazał komu powierzył samochód, ale kto w danej chwili
    > jechał nie wiadomo.

    Ja_nie !
    pościel

    > Żadne z nas się nie wypiera i oczywiście karę przyjmie, tylko chodzi o to
    że
    > nie wiemy czyje to zdjęcie.

    To było moje zdjęcie?
    ....albo Piotrowskiego, albo Pepepenkali co zabił księdza.

    > Znajomy policjant stwierdził, że prawdopodobnie sąd umorzy postępowanie.
    > Jak to wygląda prawnie?

    A dałeś łapówę?
    Jak nie, to nie wygląda prawnie, bo ruski nie zarobił.

    > Nie chcemy zwalać jeden na drugiego, ale to chyba policja musi ustalić
    > kierowcę? W prawie jestem laikiem i dlatego proszę o pomoc.

    Pomoc dostaniesz jak zapłacisz bandzie Piotrowskiego i Pepepenkali

    Fuck