  • 1. Data: 2003-11-19 11:26:08
    Temat: problem z telekomunikacją lokalną
    Od: "artur" <w...@g...pl>

    mam tu u siebie w moim mieśie firmę telekomunikacyjną,spółkę prawa
    handlowego, w której większościowy pakiet akcji posiada TPSA. Firma ta
    odkupuje od TPSA szerokopasmowy dostęp do internetu ADSl i odsprzedaje go 3
    razy drożej. W związku z tym ze nie mają oni tutaj żadnej konkurencji, są
    jedyni na rynku telekomunikacyjnym robią sobię co chcą. Podpowiedzcie mi
    proszę jak się im dobrac do tyłka.To legalne, ze ja płace za ADSL 3 razy
    drożej niż moji koledzy mieszkający 30km odemnie podłączeni do TPSA.?

  • 2. Data: 2003-11-19 11:50:54
    Temat: Re: problem z telekomunikacją lokalną
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "artur" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proszę jak się im dobrac do tyłka.To legalne, ze ja płace za ADSL 3 razy
    > drożej niż moji koledzy mieszkający 30km odemnie podłączeni do TPSA.?

    Mógłbyś powtórzyć jeszcze raz?

    Leszek

  • 3. Data: 2003-11-19 12:14:42
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał
    w wiadomości news:bpflel$ch5$1@topaz.icpnet.pl

    > Mógłbyś powtórzyć jeszcze raz?

    Hehe, on wysyłał bezpośrednio z www, a tam nie bardzo
    "widać" czy post już poszedł czy jeszcze nie. Nie zmienia
    to faktu, że mógłby "dać sobie na wstrzymanie" i być
    bardziej cierpliwym w szczególności gdy czegoś nie jest
    pewien. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Zacząłbym wierzyć w Boga, ale odstrasza

  • 4. Data: 2003-11-19 12:29:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to faktu, że mógłby "dać sobie na wstrzymanie" i być
    > bardziej cierpliwym w szczególności gdy czegoś nie jest

    Ale może być też tak że co prawda płaci trzy razy drożej ale za to pięć razy
    lepiej;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-11-19 14:44:44
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.WYTNIJ.com.pl>

    > Ale może być też tak że co prawda płaci trzy razy drożej ale za to pięć
    razy
    > lepiej;)))

    Nie wiem czy lepiej, ale więcej na pewno:)

    --
    Piotr