  • 1. Data: 2008-04-10 08:38:17
    Temat: problem z numerem telefonu
    Od: p...@g...com

    Witam
    Prosze o radę znawców prawa.

    Firma miala numer telefoniczny (w orange - pop) od kilku lat, byl to
    numer platynowy. Gość w firmie zapomnial doladowac, a orange
    natychmiast mu
    zablokowalo numer i nie chce go oddac. Nie otrzymal wczesniej zadnego
    powiadominiea, nawet w formie smsa. Ten numer jest bardzo istotny - to
    infolinia w firmie a na dodatek wszystkie reklamy, banery, ulotki,
    gadzety sa z tym numerem, ktory od wczoraj jest nieaktywny.

    Co byście zrobili w tej sprawie, kazdy dzien bez tego telefonu, to
    duze
    straty w firmie.

    Prosilbym też o jakąs podstawę prawną.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2008-04-10 08:42:47
    Temat: Re: problem z numerem telefonu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    p...@g...com pisze:

    > Prosilbym też o jakąs podstawę prawną.

    Podstawy prawnej nie ma, jeśli faktycznie numer nie był doładowywany
    i został odłączony zgodnie z ustaleniami regulaminu.

    Można tylko prosić, ewentualnie przekupywać.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-04-10 08:46:31
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik p...@g...com napisał:
> [...]
    > gadzety sa z tym numerem, ktory od wczoraj jest nieaktywny.
    >
    > Co byście zrobili w tej sprawie, kazdy dzien bez tego telefonu, to

    Ja bym przerobił na abonament.
    Skoro ten telefon jest tak ważny, to nie ma sensu trzymac go jako
    pre-paida i ryzykować, że ktoś zapomni doładować. Nie wiem jak w
    przypadku kradzieży, czy można wtedy iść do operatora i prosić o nową
    kartę ze starym numerem.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 4. Data: 2008-04-10 08:50:52
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 10 kwiecień 2008 10:46
    (autor Tapatik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftkkhi$dmf$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ja bym przerobił na abonament.

    Usługi abonamentowe ostatnio dość mało opłacalne są. Ja miałem przez ponad
    10 lat abonament w Polkomtelu, ale teraz przechodzę na usługi przedpłacane,
    bo one są po prostu tańsze.

    > Skoro ten telefon jest tak ważny, to nie ma sensu trzymac go jako
    > pre-paida i ryzykować, że ktoś zapomni doładować.

    Ale to jest dość dziwne, bo u mnie w Polkomtelu, a dokładniej mówiąc w
    usłudze Sami Swoi dostaję esesmana z ostrzeżeniem, ze czas się kończy,
    potem esesmana z ostrzeżeniem, że czas się skończył, potem jeszcze miesiąc
    działa odbieranie i znów esesman z ostrzeżeniem, że koniec. Co dalej -- nie
    próbowałem :D

    Tak więc, jak ktoś się nie wpędzi w szemrane usługi typu Orange to nie jest
    źle.

    > Nie wiem jak w
    > przypadku kradzieży, czy można wtedy iść do operatora i prosić o nową
    > kartę ze starym numerem.

    Mi skradziono i dostałem za 50zł nową kartę. W końcu w systemie mają moje
    dane... No chyba że ktoś używa anonimowo, to może być trudniej.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 5. Data: 2008-04-10 11:17:28
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Kwi, 10:50, Tristan <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    > działa odbieranie i znów esesman z ostrzeżeniem, że koniec. Co dalej -- nie

    U mnie w orange-pop jest tak samo, Tydzien wczesniej, trzy dni i 24
    godziny przed wylaczeniem. A odbieranie jest zawsze dwa razy dluzsze
    niz wykonywanie wiec nawet doladowanie za 25 zl miesiac temu przedluza
    zycie numeru o dwa.

  • 6. Data: 2008-04-10 15:38:37
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    SzalonyKapelusznik wrote:

> [...]
    [...]
> [...]
    > godziny przed wylaczeniem. A odbieranie jest zawsze dwa razy dluzsze
    > niz wykonywanie wiec nawet doladowanie za 25 zl miesiac temu przedluza

    Ale wy nie macie złotego numeru :)

    p. m.

  • 7. Data: 2008-04-10 16:05:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > 10 lat abonament w Polkomtelu, ale teraz przechodzę na usługi przedpłacane,

    To się nazywa ubezpieczenie, Panie Tristanie. Płaci się dziś trochę
    ekstra żeby w przyszłości nie stracić dużo więcej.

    Jeżeli ten numer jest taki cenny to może warto było zapłacić abonament
    żeby ograniczyć do minimum możliwość jego utraty?

    Może ja mam spaczone poczucie wartości, ale skoro to jest platynowy
    numer i jego utrata przynosi takie wielkie szkody firmie to albo ktoś
    był wybitnie <eufemizm mode on> niemądry <eufemizm mode off> bo w
    prepaid jest wpisana możliwość potencjalnego wyekspirowania numeru jak
    się go odpowiednio często nie ładuje, albo wybitnie skąpy.
    A za jedno i drugi zwykle się słono płaci.

    No chyba że te wielkie szkody są mniejsze niż potencjalny abonament za
    telefon. A patrząc na ceny abonamentów to lepiej zamknąć taki biznes i
    zostać nocnym stróżem.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2008-04-12 10:25:41
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No wsadzili w bramke i kto by się esesmanami przejmował ;-)
    JaC

    -----