  • 11. Data: 2007-01-22 17:27:55
    Temat: Re: problem... wiatrówka
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > jeszcze dobre kilkanaście metrów, a to już jest stwarzania zagrożenia dla
    > zdrowia i zycia, na co znajdzie się zapewne §

    No to powinni mu mandat wlepic albo co. Ale zabrali mu jego wlasnosc...

    --
    2007

  • 12. Data: 2007-01-22 17:34:13
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Nawet pacan wie, że obecnie gładko czy gwintolufowość nie ma znaczenia.
    > Ważna jest tylko energia, a ta nie może przekraczać 17 kilodżuli.
    To teraz niezłą armatę bez zezwolenia można mieć :)

    > Poucz się chłopie to może cię do policji przyjmą;))
    :))
    Andrzej

  • 13. Data: 2007-01-22 17:36:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 18:24:49 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Nawet pacan wie, że obecnie gładko czy gwintolufowość nie ma znaczenia.
    > Ważna jest tylko energia, a ta nie może przekraczać 17 kilodżuli.

    Nawet pacan wie, że można legalnie posiadać broń o EK większej niż 17J (bez
    kilo, dyletancie) i nie trzeba mieć pozwolenia.

    > Poucz się chłopie to może cię do policji przyjmą;))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2007-01-22 17:52:06
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Nostradamus napisał(a):
    > Ważna jest tylko energia, a ta nie może przekraczać 17 kilodżuli.
    Huhu, ciezko sie czyms takim musi strzelac, to jest samojezdne czy jak?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 15. Data: 2007-01-22 18:37:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > a moze pacany plucjanty nie odrozniaja glatkolufowej od gwintowanej, co
    > by mnie wcale nie zdziwilo

    I co z tego, że będzie gwintowana? Do 17J może mieć nawet tłumik ;->

  • 16. Data: 2007-01-22 18:40:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    xxx wrote:

    > Strzelałem sobie na działce, przyjechała Policja i mi ja zarekwirowała.
    >
    > przysżło teraz "zaproszenie na Poclije".
    >
    > Chodzi o paragraf 51.1 ustawy o broni i amunicji

    Zdaje się w okolicy masz jakichś tępych polucjantów... Bo wątpię, żeby
    na giełdzie sprzedawali wiatrówki >17J - a jeśli nawet, to jak
    polucjanty na pierwszy rzut oka to rozpoznały, hmm?

  • 17. Data: 2007-01-22 18:52:40
    Od: "xxx" <g...@w...pl>

    takie wiatrówki sprzedaja na allegro...

    ale co mi grozi grzywna?, ile?

    w Polsce nie maja sie czym zajmować, bez kitu.

    wiadomości news:12df84-skf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

  • 18. Data: 2007-01-22 19:16:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2007 19:52:40 +0100, xxx napisał(a):

    > ale co mi grozi grzywna?, ile?

    Myślę, że między 1846,75 zł a 3668,96 zł.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 19. Data: 2007-01-22 20:35:16
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "xxx" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przysżło teraz "zaproszenie na Poclije".

    zbadali i okazało sie, że ma więcej juli niz ustawa przewiduje i masz problem
    albo okazało sie, że ma mniej i Ci ją oddadzą

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2007-01-23 07:30:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Poucz się chłopie to może cię do policji przyjmą;))

    geniuszy w tej policji maja skoro na oko w takim razie sa w stanie
    zmierzyc "energie" wiatrowki