  • 1. Data: 2007-01-22 13:49:01
    Temat: Porada prawna
    Od: "wolga" <a...@n...pl>

    Witam,
    moze ktos z Panstwa poda mi namiary na jakiegos prawnika w Lublinie lub
    okolic ktory pomogl by mi uporac sie z nieuczciwym lubelski macenasem

    Pozdrawiam
    wolga

  • 2. Data: 2007-01-22 13:53:21
    Temat: Re: Porada prawna
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "wolga" <a...@n...pl> napisał
    > Witam,
    > moze ktos z Panstwa poda mi namiary na jakiegos prawnika w Lublinie lub
    > okolic ktory pomogl by mi uporac sie z nieuczciwym lubelski macenasem

    Musisz napisać jak się ten nieuczciwy nazywa, żeby ktoś go nie polecił :)

    --
    p09v
    Lublin :)

  • 3. Data: 2007-01-22 14:03:56
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "wolga" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze ktos z Panstwa poda mi namiary na jakiegos prawnika w Lublinie lub
    > okolic ktory pomogl by mi uporac sie z nieuczciwym lubelski macenasem

    Jeśli chcesz się uporać z nieuczciwym lubelakiem to nie szukaj w Lublinie,
    bo to raczej zamknięty krąg.
    Wojtek