  • 1. Data: 2007-01-22 13:13:03
    Temat: Zgrywanie audycji radiowych/telewizyjnych
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    Witam
    1. Czy jest zgodne z prawem zgranie audycji telewizyjnej (filmu,
    programu, teledysku itp) lub audycji radiowej na komputer/płytę dvd w
    nagrywarce stacjonarnej itp. na użytek własny, bez rozpowszechniania,
    wypożyczania, udostępniania?

    2. Czy można takie nagranie wykorzystać później np: w prezentacji
    maturalnej (np: fragmenty), pracy dyplomowej, lub ogólnie w celach
    edukacyjnych, np: odtworzenie na lekcji w szkole?

    --
    Pozdrawiamy, Ania, Grzes i synek Kamilek (08.05.2005)
    5515

  • 2. Data: 2007-01-22 13:14:20
    Temat: Re: Zgrywanie audycji radiowych/telewizyjnych
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    On 2007-01-22 14:13, Ania_i_Grzes wrote:

    > 2. Czy można takie nagranie wykorzystać później np: w prezentacji
    > maturalnej (np: fragmenty), pracy dyplomowej[...]

    Oczywiście zaznaczając w pracy źródło materiału.

  • 3. Data: 2007-01-22 13:27:41
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Ania_i_Grzes porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > programu, teledysku itp) lub audycji radiowej na komputer/płytę dvd w
    > nagrywarce stacjonarnej itp. na użytek własny, bez rozpowszechniania,
    Tak
    > 2. Czy można takie nagranie wykorzystać później np: w prezentacji
    > maturalnej (np: fragmenty), pracy dyplomowej, lub ogólnie w celach
    > edukacyjnych, np: odtworzenie na lekcji w szkole?
    IMHO ciezko stwierdzic. W sumie mozna to podciagnac pod wykorzystanie
    komercyjne (obronisz prace, dostaniesz lepsza prace).
    Ale z drugiej strony gro ustnych prezentacji z polskiego na tym polega :)
    Jesli to polska audycja, mozesz sprobowac napisac do autora - jest
    szansa ze sie zgodzi.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-01-22 13:42:07
    Od: Ania_i_Grzes <b...@m...pl>

    On 2007-01-22 14:27, badzio wrote:

    > IMHO ciezko stwierdzic. W sumie mozna to podciagnac pod wykorzystanie
    > komercyjne (obronisz prace, dostaniesz lepsza prace).[...]

    OT: I właśnie w jakim celu powstała wersja Microsoft Office dla uczniów
    i studentów? :) Napiszesz pracę dyplomową - zarobek na Twoją korzyść.
    Matura? Na Twoją korzyść...
    Śliski temat..

  • 5. Data: 2007-01-22 13:55:29
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Chyba niedlugo sam fakt, ze czlowiek zyje i jest zdrowy bedzie uznawany za
    korzysc majatkowa... tak mi sie czknelo, przepraszam... Choc w sumie - temat
    jest ciekawy, bo interpretacja terminu "uzyskiwania korzysci majatkowych"
    jest tak naginana w naszym prawie, ze nie mozna juz odroznic zarobkowania na
    kradzionym mieniu od posiadania kradzionego mienia...

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 6. Data: 2007-01-22 13:57:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Ania_i_Grzes napisał(a):
> [...]
    > maturalnej (np: fragmenty), pracy dyplomowej, lub ogólnie w celach
    > edukacyjnych, np: odtworzenie na lekcji w szkole?

    art. 29 ust.2, 2.1 i 3 ustawy o PAiPP

    M.

  • 7. Data: 2007-01-22 14:03:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

> [...]
    > OT: I właśnie w jakim celu powstała wersja Microsoft Office dla uczniów
    > i studentów? :) Napiszesz pracę dyplomową - zarobek na Twoją korzyść.
    Zgadzam sie. Na koncu tego akapitu zabraklo usmieszku ;)
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-01-22 20:39:04
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

> [...]
    > teledysku itp) lub audycji radiowej na komputer/płytę dvd w nagrywarce
    > stacjonarnej itp. na użytek własny, bez rozpowszechniania, wypożyczania,

    Nie. Dożywocie za to grozi... a nawet rozstrzelanie przez powieszenie.

    +inż.leva+