  • Data: 2017-05-08 11:15:09
    Temat: Re: prezia mam w dudzie [Przez referenda zejdziemy na psy "jak Szwajcaria"! ;-) ]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    astraweb.com...
    >Naród wybiera swoich przedstawicieli durniu po to, żeby za niego
    >decydowali reprezentując interes tego narodu. A że nie potrafi ich
    >potem rozliczyć w kolejnych wyborach, to tylko świadczy o głupocie
    >tego narodu skoro wciąż u żłobów tkwią te same ryje. Masz przykład. W
    >2007 miano dosyć Pisowskiej durnoty i kogo znowu wybrano? Te same
    >ryje które były u koryta w 2007, bo elektorat potrafi tylko tak jak
    >ty wstawiać gwiazdki i podkreślenia a nie potrafi postawić krzyżyka
    >na karcie do głosowania.

    No wiesz, jakbys spojrzal na wyniki PiS, to by sie okazalo, ze ma on
    dosc stabilny elektorat.
    Tylko w 2007 troche im zabraklo i inni wygrali, w 2011 zabraklo, a w
    2015 narod zdecydowal, ze wiecej nie chce na te same ryje u koryta
    glosowac i mamy dobra zmiane :-)

    >EOT, bo to temat nie na tą grupę.

    A co proponujesz w zamian ?
    Demokracja jest kiepska, ale jak na razie nic lepszego nie wymyslono
    :-)

    J.