  • 1. Data: 2007-12-10 06:55:42
    Temat: prawo obywatela
    Od: s...@g...com

    Witam, mam pytanie - czy jeśli do mojego domu przyjdzie obcy człowiek
    prosto z ulicy i będzie chciał skorzystać np. z toalety - czy według
    prawa muszę go wpuścić do mojego domu? i czy jeśli tego nie zrobię to
    czy może podać mnie do sądu?

    pozdrawiam Gabi

  • 2. Data: 2007-12-10 07:33:52
    Temat: Re: prawo obywatela
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    > prosto z ulicy i będzie chciał skorzystać np. z toalety - czy według
    > prawa muszę go wpuścić do mojego domu? i czy jeśli tego nie zrobię to

    2 x nie

  • 3. Data: 2007-12-10 08:19:49
    Od: kauzyperda <l...@n...pl>

    witek pisze:

    > 2 x nie

    1 x nie, 1 x tak ;-)

    "Podać" może, ale stawiam, że taki... pozew(?) byłby wspominany
    latami... :-D

    --
    pozdr
    luck

  • 4. Data: 2007-12-10 13:15:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 10 grudzień 2007 08:33
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fjiq51$t10$1@inews.gazeta.pl>):

    > 2 x nie

    Jesteś pewny? Czy jeśli okaże się, że on był chory ciężko i musiał oddawać
    mocz w określonych momentach (są takie przypadłości) i nie oddał przez
    ciebie i przez to np. zmarł to czy za nieudzielenie pomocy umierającemu
    człowiekowi nie możesz zostać skazany?

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 5. Data: 2007-12-10 13:53:33
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

> [...]
    > oddał przez ciebie i przez to np. zmarł to czy za nieudzielenie
    > pomocy umierającemu człowiekowi nie możesz zostać skazany?

    taaa moze jeszcze moze cie podac jego rodzina do sadu o to ze umarl pod
    twoimi drzwiami na wycieraczce bo nie mogl sie zalatwic... a ciebie w domu
    nie bylo? (tak wiem ze
    moze podac... ale nie uzyska wyroki skazujacego)

    Prosze cie Tristan!!

    Steel

  • 6. Data: 2007-12-10 15:00:51
    Od: "ML" <o...@N...gazeta.pl>

    Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > mocz w określonych momentach (są takie przypadłości) i nie oddał przez
    > ciebie i przez to np. zmarł to czy za nieudzielenie pomocy umierającemu

    Do oddania moczu nie jest konieczna toaleta.

  • 7. Data: 2007-12-10 17:05:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ML pisze:

    > Do oddania moczu nie jest konieczna toaleta.

    Tylko że wtedy to jest wykroczenie ;)

  • 8. Data: 2007-12-10 17:53:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > mocz w określonych momentach (są takie przypadłości) i nie oddał przez
    > ciebie i przez to np. zmarł to czy za nieudzielenie pomocy umierającemu

    Na podstawie jakiego przepisu misiaczku ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2007-12-10 20:36:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko że wtedy to jest wykroczenie ;)

    Nie w tym wypadku. Stan wyższej konieczności. :)

  • 10. Data: 2007-12-10 20:37:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

> [...]
    > mocz w określonych momentach (są takie przypadłości) i nie oddał przez
    > ciebie i przez to np. zmarł to czy za nieudzielenie pomocy umierającemu

    Albo np. za to że nie było niebieskiego papieru w kratkę, bo on tylko
    taki może używać.