  • 1. Data: 2004-06-02 10:06:13
    Temat: prawo autorskie :)
    Od: "Łukasz" <b...@w...pl>

    czy z dowolnej ksiązki jaką kupię w sklepie - mogę przepisywać umieszczone
    tam informacje na swoją stronę www

    proszę o odpowiedz, ewentulalnie strone www na ten temat :-)

    z góry dzieki

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2004-06-02 10:17:14
    Temat: Re: prawo autorskie :)
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy z dowolnej ksiązki jaką kupię w sklepie - mogę przepisywać umieszczone
    > tam informacje na swoją stronę www
    >
    > proszę o odpowiedz, ewentulalnie strone www na ten temat :-)

    jeśli podasz źródło to tak

  • 3. Data: 2004-06-02 10:25:30
    Od: "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)>

    > jeśli podasz źródło to tak

    Innymi słowy: kupuję np nowego Harry'ego Pottera, przepisuję jak leci i na
    końcu stronyy www zamieszczam info "Tekst ksiązki pochodzi z ksiązki".
    :-))))

    Nie bardzo....

  • 4. Data: 2004-06-02 10:32:00
    Od: "Łukasz" <b...@w...pl>

    > Innymi słowy: kupuję np nowego Harry'ego Pottera, przepisuję jak leci i na
    > końcu stronyy www zamieszczam info "Tekst ksiązki pochodzi z ksiązki".
> [...]

    no to ciekawe, bo nie wiem nic :) ale chciałbym żeby Pablio miał racje a
    wydaje się że ma

    Pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2004-06-02 10:35:20
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy z dowolnej ksiązki jaką kupię w sklepie - mogę przepisywać
    umieszczone
    > tam informacje na swoją stronę www

    każda książka jest chroniona prawem autorskim i prawem wydawcy -możesz
    wyłącznie cytować podając źródło .jeżeli zamieścisz większy fragment lub
    całość odpowiadasz karnie
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 6. Data: 2004-06-02 10:51:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c9kagc$7fd$1@nemesis.news.tpi.pl>, Łukasz wrote:
    > no to ciekawe, bo nie wiem nic :)

    Poszukaj w archiwum grupy.

    > ale chciałbym żeby Pablio miał racje a
    > wydaje się że ma

    Spisz z nim umowę, że pokryje koszty zasądzone w ewentualnym powództwie
    przeciwko tobie, choć i tak zostanie ci pewnie bonus w postaci wpisu do
    KRS. Widać wyraźnie, że dobrze się w sprawie orientuje tak że powinien się
    bez problemu zgodzić.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2004-06-02 11:49:19
    Od: "Łukasz" <b...@w...pl>

> [...]
    >
    > każda książka jest chroniona prawem autorskim i prawem wydawcy -możesz
    > wyłącznie cytować podając źródło .jeżeli zamieścisz większy fragment lub

    Dzięki, już coś konkretniej , dziękuję Wam pięknie :)
    Łukasz

  • 8. Data: 2004-06-02 14:07:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : każda książka jest chroniona prawem autorskim i prawem wydawcy -możesz
    : wyłącznie cytować podając źródło .jeżeli zamieścisz większy fragment lub
    : całość odpowiadasz karnie
    :
    c jest rozumiane przez wikeszy fragment.?

    P.

  • 9. Data: 2004-06-02 20:35:20
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:4fbk9c.kar.ln@ziutka.router...

> [...]
    > KRS. Widać wyraźnie, że dobrze się w sprawie orientuje tak że powinien się

    kajam się przed waszą dokładnością i humorem
    z pokorą (o ja biedny) wyjaśniam że nadużyłem tego forum do wydalenia z
    siebie nędznego i jakże nieprawdziwego skrótu myślowego, generalizacji,
    demagogicznego sloganu, żeby nie powiedzieć : lepperyzowałem!
    ... a właściwie chodziło mi o malutkie cytaty
    i art. 29 prawa autorskiego
    biada mi biada !