  • 1. Data: 2004-06-02 08:51:03
    Temat: skrzynka telewizji kablowej na mojej działce
    Od: "TR" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Proszę o ustalenie praw dotyczących mojej własności (działki).
    Na mojej posesji znajduje się skrzynka techniczna która jest własnością
    spółki Telewizji Kablowej S.A.
    Kiedy zakupiłem dom wraz z działką skrzynka już była . Czy Telewizja Kablowa
    ma prawo bez mojej zgody użytkować część mojej posesji.

  • 2. Data: 2004-06-02 09:24:53
    Temat: Re: skrzynka telewizji kablowej na mojej działce
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    Jeżeli np. mają służebność na tej nieruchomości albo co.

  • 3. Data: 2004-06-02 10:22:46
    Od: "Marek Świtała" <j...@y...cy (ROT13)>

    > Kiedy zakupiłem dom wraz z działką skrzynka już była . Czy Telewizja
    Kablowa
    > ma prawo bez mojej zgody użytkować część mojej posesji.

    Nic nie stoi na przeszkodzie abyś zwrócił się do nich z żądaniem zapłaty
    czynszu za uzytkowany fragment nieruchomosci. Możesz takze pokusic się o
    żądanie odszkodowania za bezumowne korzystanie z nieruchomości .
    Sprawdź jednak u poprzedniego właściciela jakie (i czy w ogóle) zawierał
    umowy z TelKab w tym względzie.