  • Data: 2020-03-30 15:18:28
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-03-2020 o 15:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"  napisał w wiadomości grup

    > A o ktorym progu mowisz,
    > Teraz to trudno te kwote wolna obliczyc, tak ulatwili,
    > ale nawet jesli zmniejszyli, to sa to drobne ...

    tu trochę drobnych, tam trochę drobnych, pensje wzrosły w miedzy czasie,
    a próg dalej nie drgnął....

    > Ale znikomo.
    > Plany mieli ambitne, potem sie troche poblokowalo, teraz sie chyba
    > odblokowaly i rosna bardziej.
    > Ale co mnie jakis podatek bankowy obchodzi - niech placa :-)

    tia... nie obchodzi, tylko przez ro masz mniej usług "w cenie", wyższe
    oprocentowanie kredytów, niższe depozytów, rózne dodatkowe opłaty,
    których mogło by nie być.

    > Musialbym przeanalizowac, bo jeszcze jest demografia - byc moze spadlo
    > mniej, niz powinno.

    jeśli nawet to w stosunku do prognoz w granicach błędu, szczególnie
    jeśli weźmie się cały okres i zauważy że rosnąć ponad średnią
    przewidywaną zaczęło jeszcze przed wejściem 500+, więc korelacja była
    niewielka.

    > Jest to jakis pomysl, ale jak jest bezrobocie, lub niepelnosprawnosc,
    > czy rozwod lub smierc malzonka - to sie niekoniecznie sprawdzi.

    Jeśłi tyle plag spada, to jest pomoc socjalna

    > Poza tym - czy to istotne czy pracuja czy nie ?
    > Jesli tylko dzieci nie wyjada, to ZUS beda placic :-)

    nie, jeśli dzieci będą nauczone złych wzorców, same uczyć się nei będą w
    większości i będą liczyć na socjal, więc tak te nie wyjadą, ale one będą
    biedę dziedziczyć.

    > Ale czy sie nam nie przyda tania sila robocza ?

    otóż, przyszłość to usługi, albo duża wiedza, resztę w coraz większym
    stopniu wykonują automaty.

    > Ale ma tez sporo zalet.

    co ma sporo zalet i jakich?

    > Ktory sie okaze niewydolny, pieniadze przepadna i uslyszysz "nie mamy
    > pana plaszcza" :-(

    A wiesz na czym polega bezpieczne inwestowanie? Kurde ludzi, może choć
    podstawy ekonomi warto zgłębić. Dowiedzieć się o inwestowaniu trochę więcej.

    > Aczkolwiek ... ZUS inwestujacy w roboty ... moze to i nie glupie...

    ZUS w nic nie inwestuje, on wydaje to co dostaje, to jest piramida
    finansowa, a nie system kapitałowy. PODSTAWY - zdobądź PODSTAWY!!!!

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl