  • Data: 2020-03-30 16:08:33
    Temat: Re: prawda was wyzwoli od pracy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 30-03-2020 o 15:08, J.F. pisze:

    >tia... nie obchodzi, tylko przez ro masz mniej usług "w cenie"

    Wszystkie mam za darmo. Tzn uzywam tylko tych, co za darmo :-)

    > wyższe oprocentowanie kredytów,

    a czy nie mniejsze akurat ?
    Bo tak ogolnie to chyba spadalo.

    >niższe depozytów,

    owszem, choc to niekoniecznie tak wprost wynika z tego podatku.

    >rózne dodatkowe opłaty, których mogło by nie być.

    Wypisuje sie z takiego banku :-)

    >Jeśłi tyle plag spada, to jest pomoc socjalna

    a 500+ to nie pomoc socjalna ?

    >nie, jeśli dzieci będą nauczone złych wzorców, same uczyć się nei
    >będą w większości i będą liczyć na socjal, więc tak te nie wyjadą,
    >ale one będą biedę dziedziczyć.

    >otóż, przyszłość to usługi, albo duża wiedza, resztę w coraz większym
    >stopniu wykonują automaty.

    Uslugami sie nie najesz, ani nawet nie ubierzesz,
    a automaty trzeba zrobic, i je potem obslugiwac - donosic te blache
    czy worki z tworzywem, odbierac produkty :-)

    >co ma sporo zalet i jakich?

    Taka "piramida finansowa ZUS".

    >A wiesz na czym polega bezpieczne inwestowanie? Kurde ludzi, może
    >choć podstawy ekonomi warto zgłębić. Dowiedzieć się o inwestowaniu
    >trochę więcej.

    Musialbys nauczyc pracownikow ZUS.

    A sam ... kiedys sie sparzysz, tylko juz nikogo nie bedzies mogl
    winic.

    >ZUS w nic nie inwestuje, on wydaje to co dostaje, to jest piramida
    >finansowa, a nie system kapitałowy. PODSTAWY - zdobądź PODSTAWY!!!!

    Wiem, ale proponujesz, zeby inwestowal ...

    J.