    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Date: Fri, 2 Jul 2010 02:44:15 +0200
    <i0hrkv$mrn$1@news.task.gda.pl> <i0hsch$r7e$1@news.onet.pl>
    <i0i5o8$62m$1@news.dialog.net.pl> <i0ib4u$8b4$2@news.onet.pl>
    <i0ibqe$9uq$1@news.dialog.net.pl> <i0ienl$hoa$1@news.onet.pl>
    <i0ifpk$c8j$1@news.dialog.net.pl> <i0ig3c$kgq$1@news.onet.pl>
    <i0igoh$ctq$1@news.dialog.net.pl> <i0iiap$s6r$1@news.onet.pl>
    <i0iiin$dvu$1@news.dialog.net.pl> <i0ildn$46h$1@news.onet.pl>
    <i0im69$g55$1@news.dialog.net.pl> <i0j06r$73d$1@news.onet.pl>
    <i0j0pm$m7j$1@news.dialog.net.pl> <i0j2dn$d88$1@news.onet.pl>
    <i0j49j$oem$1@news.dialog.net.pl> <i0j63t$lse$1@news.onet.pl>

    W wiadomości MZ" <"mcold0[wyt] <"mcold0[wyt] <"mcold0[wyt]
    <n...@...co.pl> pisze:

    > Ostatni raz odpisuję bo jesteś koleś prosty jak unijny banan.
    Nie jestem twoim kolesiem, sadzeniaku.

    > Więc rżyj
    Często się nabijam z idiotów.
    Załapałeś się.

    > No i co?
    No i już.

    > No to może i bym wykitował.
    Dobry pomysł.

    > Jednak pracując uciłałbym zanim byłoby
    > potrzebne.
    Tak ci się tylko wydaje.

    > Najlepiej to wyciągać łapę do "państwa". Tylko że "państwo"
    > to po prostu inni ludzie i dlaczego mają harować na mnie?
    Wiem, że w twoim konkretnym przypadku nie warto.
    Ale zasada solidarności społecznej daje ci jednak szansę.
    W imię tej zasady ja się na ciebie zrzucę bez protestu choć z obrzydzeniem.

    > Życie nie jest przymusowe.
    To zrób dobry uczynek i przyjmij pozycję wertykalną bez kontaktu z podłożem.

    > nie zgadzam się na łożenie na nierobów.
    Nieistotne na co ty się zgadzasz lub nie - jesteś bowiem nikim.
    Ale gdybyś został niedołężnym kaleką, niezdolnym do samodzielnej egzystencji
    to się uprzejmie w imię swych poglądów zabijesz czy będziesz jednak
    oczekiwał pomocy od "państwa" na cudzy (więc i mój) rachunek?

    > Ubezpiecz się od postawowych problemów jak zalanie, pożar, kradzież, na
    > życie. Bo inaczej ktoś kto po tobie dziedziczy będzie płacić twoje długi
    > do końca życia.
    Ubezpieczyłeś się od nieuleczalnej choroby, kalectwa (w tym umysłowego)?

    > Z czego ma zapewnić? z pieniędzy tych którzy pracują dla tych którzy
    > postanowili nie pracować?
    Postanowili?

    > Dostosowując poziom dyskusji do słów które
    > rozumiesz: p..liusz jak potłuczony.
    Gdyby los posadził cię na wózku, na który cię nawet nie stać to byś
    zrozumiał o czym pierdolę.
    Zmądrzenia ci jednak nie gwarantuję.

    > Nic nie krzyczą bo nie mają czasu.
    Skąd, chłopcze, wiesz?

    > Ty jednak .. inny jesteś.
    To prawda. W odróżnieniu od ciebie nie jestem bezrozumnym hujem.

    > Komunizm się skończył.
    A idiotyzm, jak po tobie widać - nie.

    > Bywam kilka razy do roku i tu i tu. Skończ p...lić jak nie umiesz tego
    > robić umiejętnie.
    Każdy dureń może udawać obieżyświata, a pisać z warsiawki

    > Moi bliscy są z tych co nie wyciągają łapy "bo się należy"
    To ty masz jeszcze jakichś bliskich?

    > z mojej strony EOT.
    Oby to była prawda.

    --