  • Data: 2010-07-01 11:55:37
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > To nie jest przypuszczenie. To jest stwierdzone. Jak myślisz, dlaczego
    > nastąpił taki rozwój dotykowych interfejsów OBRAZKOWYCH?

    Bo są prostsze i bardziej uniwersalne. Zresztą czego ma to dowodzić?
    Ze i obowiązkowa szkoła nie uczy czytać?

    > Nie wstyd. Ja twoje podejście odbieram jako naiwny libertarianizm.

    A ja Twoje jak naiwną wiarę w socjalizm ;)

    > Źle. Twoje przykłady są jak wyznania współczesnego mieszczucha zachwycającego
    > się szlachtą z XVI i XVII wieku, tylko że... większość i tak pochodzi
    > od chłopów pańszczyźnianych. Ja akurat zwiedziłem, nie ukrywam że zza szyby
    > samochodu i nie miałem ochoty wychodzić na zewnątrz, dzielnicę murzyńską
    > w Los Angeles i takiej nędzy NIGDZIE u nas nie widziałem. Ty widzisz
    > Wall Street i Manhattan a zgrabnie przemilczasz, że już 20% obywateli
    > USA wisi na klamce DOŻYWIAJĄCEJ pomocy społecznej.

    Jest klamka, to i uwiesza się coraz więcej. Jedno pokolenie, drugie
    już dwa razy większe itd. Opłaca się. Zmienić klamkę na zamek, to nie
    będą wisieć.

    --
    Liwiusz