  • Data: 2010-07-01 11:39:04
    Temat: Re: prawa z tytułu opłacania ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:i0htkd$uud$...@n...onet.pl...

    > sprywatyzowanie i brak obowiazku jednego, oraz zlikwidowanie
    > obowiazkowosci drugiego
    >
    > jedno naprodukuje nam analfabetow, drugie zapelni wiezienia, niestety

    Ach, gdyby to jeszcze była prawda. Naprawdę wierzysz w to, że w dobie
    komputerów dzieciom nie będzie się chciało uczyć czytać? Czy wiesz, że
    rodziny niemieckie dostają AZYL POLITYCZNY w USA tylko dlatego, że nie
    chcą posyłać dzieci do obowiązkowej szkoły? Mamy internet i XXI wiek, a
    Ty tutaj wyjeżdżasz o państwowej obowiązkowej szkole jako jedynym
    gwarancie braku analfabetyzmu. Wstyd.

    > nie wszyscy ludzie potrafia samodzielnie myslec o swoje przyszlosci
    > dalej niz dzien do przodu

    Pomijając już fakt, że brak emerytur to nie przepełnione więzienia
    (emeryt raczej po cichu umrze, niż napadnie na bank), to jednak planem
    minim byłoby zastąpienie obecnej formy emerytur, formą minimalnego zasiłku.

    I tak źle w tej Ameryce?

    --
    Liwiusz