    From: "mi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [prasówka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska
    Date: Sun, 21 Feb 2010 15:26:21 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    http://pokazywarka.pl/casus-kluski/

    Przy okazji polecam wywiad z R.Kluską, jak niektorzy już może nie pamiętają
    wrabianemu w przestępstwa gospodarcze. Przedruk z GW. Polecam szczególnie wątek,
    w którym R. Kluska jednoznacznie wskazuje na poszlaki udział WSI w całej
    sprawie, być może nawet jej sprodukowanie. Fragment wytłuszczony w połowie
    tekstu. Zacytuję:

    ******
    "RK: Żona mi mówi, że dzwonił jakiś dobry pan, który chce mi pomóc. Żebym
    koniecznie do niego zadzwonił, bo to był taki dobry pan, taki życzliwy. Wie, że
    zostałem oskarżony niesłusznie. Dzwonię do niego. Facet mówi mi, że jest w
    stanie spowodować, że sprawa zostanie umorzona. Ale jak chcę poznać warunki, to
    muszę zadzwonić na numer telefonu. I podaje mi numer.
    GW: Zadzwonił pan?
    RK: Ja nie. Ale przekazałem numer jednemu z najbardziej znanych mediów w Polsce.
    Dziennikarze zrobili zasadzkę. Podali się za Romana Kluskę.
    GW: Kto odebrał?
    RK: Agenci WSI. Konkretnie telefon należał do WSI Rzeszów. A warunki, które
    miałem spełnić, miała przekazać osoba, której telefon należał do WSI Kraków.
    GW: I dziennikarze wydrukowali to?
    RK: Nie. Mimo że dawali mi 100 proc gwarancji, że ten tekst pójdzie. Redaktor
    naczelny przestał ode mnie odbierać telefony."
    ******

    mi