  • Data: 2010-02-21 19:53:16
    Temat: Re: [prasĂłwka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska, przedruk
    Od: "mi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nas pewno nie z prawa. To było jasne. Nie czynił niczego zabronionego.

    Zgadza się i dlategoż napisałem również o stosowaniu prawa. W Polsce prócz
    samego prawa jeszcze gorzej jest z jego stosowaniem. A jeszcze gorzej z
    pozaprawnymi działaniami zakulisowymi.

    Stąd też przytoczyłem wywiad, w którym RK wspomina o WSI. Wywiad taki powinien
    wywołać trzęsienie ziemi, bo albo państwo toczy rak albo Kluska konfabuluje.
    Ktoś chciał to wyjaśnić? Nie, wywiad i wcześniejsze śledztwo dziennikarskie
    zamiecione pod dywan. Dla mnie jest to dowodem na wspomniany rak.

    mi