  • Data: 2010-02-21 21:16:26
    Temat: Re: [prasĂłwka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska, przedruk
    Od: "marek" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hls6o0$f25$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A możesz o tej mobilizacji coś więcej napisać? Jakieś źródło. Bo mnie to
    > zaintrygowało.
    Rekwirowanie samochodow bylo dosc glosne...
    http://www.bankier.pl/firma/article.html?article_id=
    1158123

    - W lipcu 2002 roku został Pan zatrzymany przez policję. Wojsko chciało
    zarekwirować należące do firmy samochody.
    - Odebrałem to jako demonstrację siły. Wojsko zajmowało moje samochody
    bezprawnie. Mało tego, ktoś zapewne naciskał na prezydenta Nowego Sącza i
    wojewodę krakowskiego do podtrzymania tej decyzji. To pokazuje, że musiał
    być jakiś ośrodek kierujący całą tą sprawą. Te samochody to była kropka nad
    i. Zajęcie samochodów w czasie pokoju, na czas nieokreślony i bez planu
    świadczeń ludności? Przecież taka decyzja jest całkowicie bezprawna! Tak, to
    była demonstracja siły.

    Ale temat tutaj dosc pobieznie opisany. Szukac dalej mi sie nie chce, ale
    ztcp kilka samochodow stracil na pare lat, a wrocily w stanie delikatnie
    mowiac szrotow.