    From: "mi" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [prasĂłwka] Z kronik drugiej PRL: R. Kluska, przedruk
    Date: Sun, 21 Feb 2010 19:14:16 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > mi napisal:
    > 1. Z czystej ciekawosci: dlaczego ladujesz sie ze swoimi tekstami
    > na pl.soc.prawo? Przeciez tematycznie pasujesz do pl.soc.polityka.

    Czy kłopoty R.Kluski wynikały z polityki czy z prawa i jego stosowania?

    > 2. Jezeli naprawde chcesz kogos zainteresowac swoimi tekstami, to
    > na listach publikuj streszczenia z odsylaczami do pelnych tekstow.
    > Taka lawina tekstu, jaka wlasnie tu spusciles skutecznie zniecheca
    > do zapoznania sie z trescia, tym bardziej, ze nie dajesz zadnego
    > nieomal wstepu.

    Trafna sugestia, dziękuję. Jakoś będę oznaczał te posty, które wrzucam w celach
    archiwalnych i nie narzucam, by zostało przeczytane od razu. Bynajmniej nie chcę
    zarzucić grupowiczów zbyt wielką ilością treści. Wątki też będę starał się grupować.

    Domyślam się przez tę 'lawinę' rozumiesz przedruk artykułu. Wrzuciłem go, bo
    usenet jest niestety jedynym dobrym sposobem zarchiwizowania tekstu. Usenet jest
    momentalnie rozprowadzany po wszystkich serwerach trzymających grupę i wielu
    archiwizatorach, więc nie jest podatny na kasowanie. Wywiad na stronach Agory
    ledwo odnalazłem, a na tyle dobrze odsłania kulisy sprawy Kluski, że lepiej by
    nie zginął w czeluściach netu.

    mi