    From: "prymol" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praktyki studenckie
    Date: Wed, 23 Jun 2004 19:51:54 +0200

    Użytkownik "M" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:46d6.000006f5.40d9b85c@newsgate.onet.pl...

    > A moze troche spokojniej i z odrobina szacunku jednak, co? Znasz to - kto
    jest
    > bez winy itd.

    Nie jestem niespokojny i nie miałem w zamiarze Cie w jakikolwiek sposób
    urazić. Natomist podanie przeze mnie, ze nie chę być odesłany do
    rozporządzenia RM z 1991 i rozdziału kodeksu pracy świadczy, że je czytałem
    i wiem, że nie dają odpowiedzi na moje pytanie. Tak więc odniesienie się
    przez Ciebie do tej częsci mojego ogłoszenia nie wnosi niczego, co by mogło
    rozwiązać problem. Stąd mój apel, by grupowicze, którzy nie mają informacji
    rzetelnych, nie snuli przypuszvczeń, bo to nie prowadzi do rozwiłania
    sprawy. Powtarzam: nie miałem zamiaru Cie urazić, ale skoro tak się stało,
    wiedz, że nie zrobiłem tego celowo. Chylę czoło.

    > A poza tym napisalam "RACZEJ go nie obowiazuje". Nie oczekuj ze prawnik
    bedzie
    > znal teksty wszystkich aktow normatywnych bo to awykonalne.

    Nie oczekuje.

    Znam zasady usenetowe i wiem że nie muszę dostać odpowiedzi na zadane
    pytanie. Oczekuje tylko jednego. Jesli ktoś decyduje się odpowiadać na
    ogłoszenia na grupie, mam nadzieję, że posiada informacje rzetelne. Natomist
    nie interesują mnie czyjeś przypuszczenia. Chyba, że ten ktoś poda źródło na
    które się powołuje a nie pamieta dokladnie jego tresci np ze względu na to,
    że czytał jakis tekst dawno.

    pozdrawiam
    prymol