    From: "bella" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: praktyki studenckie
    Date: Wed, 23 Jun 2004 19:21:24 +0200

    Użytkownik "prymol" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cbbu3q$kr0$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Znajomy student poprosił mnie o informacje dotyczące praktyk, niestety nic
    > mu nie moglem pomóc no i w googlach tez sa informacje inne niz mi
    potrzeba.
    > Moze ktos z Was bedzie wiedział? Chodzi o praktykę na podstawie
    skierowania.

    dostajesz skierowanie z którym idziesz do miejsca, w którym będziesz odbywał
    praktykę (sąd, prokuratura, kancelaria, urząd). wiem napewno, że musisz
    posiadać ubezpieczenie NW (obowiązkowo). jeśli jesteś ubezpieczony na
    uczelni- nie musisz ubezpieczać się dodatkowo. jeśli nie- najpierw odwiedź
    "ubezpieczarnię"

    > 1. Czy istnieją jakieś limity godzin pracy dla praktykantów?

    nie ma. w zależności od tego, ile godzin masz obowiązkowych praktyk wg
    regulaminu uczelni, tyle godzin musisz "odpraktykować" wg normalnych godzin
    roboczych. U mnie np. było 40 dni roboczych obowiązkowych praktyk. ale
    możesz sobie ustawić wszystko z przełożonym lub opiekunem, pod kierownictwem
    którego będziesz odbywać praktykę. nie ma np obowiązku codziennego chodzenia
    na praktyki, tylko możesz ustawić sobie 2 dni w tygodniu itd.

    pozdr.
    b.