  • Data: 2010-05-05 18:58:12
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1005041251450.2452@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Ano. I dlatego zwracałem uwagę, że argument że związki starają się być
    > silne jest bezużyteczny - równie starają się być silni np. biurokraci.
    Nie każda grupa zawodowa dysponuje jednakowymi możliwościami nacisku,
    liczebnością, stopniem zorganizowania itp.

    > Ma to się *nijak* do użyteczności (jednych lub drugich) z p. widzenia
    > "szarego pracownika".
    Biurokrata też może być (i często jest) szarym pracownikiem.
    A z tą "użytecznością" ZZ to nie całkiem tak - zobacz do ustawy o nich, mają
    w określonych sytuacjach prawo reprezentowania interesów także tych
    "szarych", co to składek nie płacą.

    > Nic.
    > Ja nie do kogoś (czy związkowca, czy nie), lecz do argumentu piję!
    Nie lepiej pić ze znajomymi?
    Zaczyna się piciem do argumentu, a potem się pije do lustra... :)))

    --
    Jotte