  • Data: 2010-05-04 10:54:36
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 1 May 2010, Jotte wrote:

    > No wiesz - nie wydaje mi się dziwne, że istniejąca organizacja stara się być
    > silna i mieć jakieś tam wpływy na coś tam.

    Ano. I dlatego zwracałem uwagę, że argument że związki starają się być
    silne jest bezużyteczny - równie starają się być silni np. biurokraci.
    Ma to się *nijak* do użyteczności (jednych lub drugich) z p. widzenia
    "szarego pracownika".

    > A jak ktoś do niej nie należy to co mu do niej?

    Nic.
    Ja nie do kogoś (czy związkowca, czy nie), lecz do argumentu piję!

    pzdr, Gotfryd