  • Data: 2010-05-05 19:37:17
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Maj, 17:37, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > A jak ktoś do niej nie należy to co mu do niej?
    >
    > --
    > Jotte

    Ja bym mial zarzut - sa firmy/instytucje gdzie zwiazkowcy maja etaty
    finansowane posrednio z budzetu Panstwa. Nie naleze i nie nalezalem do
    ZZ i generalnie temat jest mi obojetny - nie rozumiem tylko sensu
    finansowania ZZ z budzetu (ogolnie nie pojmuje finansowania wielu
    innych rzeczy z budzetu: np. partii politycznych).

    Ale to tak troche OT.